Studium na VŠEM - rozhodně nedoporučuji !!!!!!

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 16.07.2015 09:50:04, Nikola, zhlédnuto: 14803x, reakcí celkem: 62Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekZdravím všechny bývalé, současné ale hlavně budoucí studenty této školy. Jsem bývalou studentkou navazujícího magisterského studia. Ráda bych se podělila o své zkušenosti s touto "prestižní" školou. Co se týče kvality výuky, vyučujících lektorů a profesoru byla jsem naprosto spokojená.

Školu jsem nedokončila, protože jsem byla VYLOUČENA ze studia z důvodu vykonání zkoušky (ve stejné budově školy) během NEPOVINNÉ PŘEDNÁŠKY. Po vykonané zkoušce jsem se opět vrátila do výuky. Důvodem mého vyloučení bylo: hrubé nedodržování vnitřních předpisů VŠEM. Vyloučených studentů bylo přes dvacet. Bylo s námi všemi zahájeno disciplinární řízení, následně jsme sepisovali odvolání proti výsledku disciplinárka, a opět dlouhé čekání na vyjádření rektora. Chci jen ZDŮRAZNIT, že výsledkem disciplinárního řízení NEBYLO napomenutí nebo třeba podmínečné vyloučení, ale natvrdo VYHAZOV. Celé se to táhlo asi 3 měsíce. Ovšem už předem měla škola jasno a rozhodnuto, že nás zpátky nevezme. Nikdo z nás nebyl na školu znovu přijat. Podotýkám, že většina z nás byla vynikajícími studenty s velmi dobrými studijními výsledky.
Mě osobně chyběli vykonat poslední tři zkoušky, v závěrečném trimestru. Do školy jsem chodila poctivě a ráda. Bohužel tohle se asi na VSEM necení.

ZÁVĚREM: Škola vybrala školné (50.000,-), nechala mě tam půl roku chodit, úspěšně složit všechny zkoušky (za dva trimestry) a následně mě vyhodit !!!! Je zjevné, že neviděla z mých a výsledků mých spolužáků možnost prodloužení studia (vidinu dalších peněz za školné) tak nás prostě vyhodili !!!

SMUTNÉ, ALE PRAVDIVÉ. TAKŽE VŠEM URČITĚ NEDOPORUČUJI.

Pokud budete mít zájem na cokoliv se zeptat neváhejte mě kontaktovat: NicoleMcshadowseznamcz