Školu všem jsem si vybrala na základě toho, že nabízí obor management a zaměření na lidské zdroje. Aktuálně tu studuji půl roku na školné KLASIK.
A jak to na škole funguje z mého pohledu?
Co se týče výuky, tak musím ohodnotit kladně. Přednášející jsou přímo z oboru a neučí nás zastaralé informace. Výuka probíhá většinou 2-3 dny v týdnu v moderním prostředí školy a jako výhodu vidím, že vše se nachází v jedné budově a nemusíte mezi přednáškami přejíždět na jiné katedry. Jako další výhodu vidím občasné online přednášky (v každém předmětu máme cca 1-2 přednášky online).
V každém ročníku si volíme praktické aplikace, ze kterých si vybere každý. Je třeba se včas přihlásit, protože ty nejzajímavější jsou téměr hned pryč, ale i přesto, že aktuálně dělám praktickou aplikaci, na kterou jsem se podle popisu bála, tak mě velmi baví a jsem ráda, že jsem zvolila něco jiného a mohla se naučit něco nového.
Písemné práce mi tu dávají trošku zabrat, co se týče formální stránky, ale na webu VŠEM se vyskytují návody, šablony a vzorové písemné práce, které mi velmi pomáhají, takže se to zvládnout dát.
Škola dále nabízí moderní ubytování hned vedle školy, možnost využívat jídelnu, stipendium, přednášky od známých osobností nebo osobností z praxe, možnost zvolit si školné, dle svých preferencí, zkouškové období po celý rok, elektronické učebnice.