Ahoj,
studuji voš -sociálně právní činnost a uvažuji o dodělání Bc.na této škole dálkovou formou.
Na stránkách školy píší že uznávají předměty z voš a proto jde udělat Bc. jen za 1,5roku.
Máte s touto školou někdo zkušenosti? Studujete někdo na této škole? Dá se zvládnout Bc. za 1,5 roku? Jak je to s náročností na této škole?
Děkuji za odpovědi Markéta
Email: marketa.rygcentrumcz
Rašínova univerzita Brno

-
(16.01.2013 22:34:14, Inkvizitor) Škola, která lákala na slogan "Inženýrem jen se středoškolskou matematikou", je všechno možné jen ne studijně náročná. I lehce podprůměrný jedinec něco takového zvládne i s prstem v nose - ovšem tomu pak odpovídá výsledkná hodnota takového "vzdělání". Pouze prázdná formalita, soudné personalisty diplom z takového ústavu spíše než co jiného odradí. reagovat zde
-
(26.05.2013 16:25:03, anděl) tato škola je poměrně náročná a co se týče matematiky, tak v tomto oboru není vysokoškolská matematika zapotřebí. Insolvence a krizový management - kladou důraz na právní obory, účetnictví, finanční řízení podniku, management..rozhodně bych tuto školu neshazoval, nemá totiž v našem státě, co se týče OBORU, konkurenci... reagovat zde
-
(26.05.2013 16:31:09, Kateřina) Konkurenci nemá jen pro lidi s malým přehledem, kteří se absolutně neorientují ve školství. reagovat zde
-
-
-
(26.05.2013 16:43:36, darina) Když máš možnost "zkráceného" studia, po absolvování vošky, což je zákonné a běžné, tak do toho rozhodně jdi. Ne všechny zajímá, jakou máš vysokou školu. Já mám státní školu a nikdo se mě neptal, kde jsem vystudovala,takže mě lidi taky házeli do stejného pytle s těma ze soukromé školy, než se to vysvětlilo. Toť praxe... reagovat zde
-