Ahoj,
vím, že podobné téma tu je několikrát, ale nikde sem se nedočetl odpověď přímo na můj konkrétní dotaz. Studuji VŠ 1 rokem(mam zatím všechny zkoušky). Nejsem si ale jistý, jestli jsem vybral správný obor. Proto uvažuji o přestupu.
Než ale skončím studium na první VŠ napadla mě možnost, že bych se zapsal na 2.VŠ (již jsem přijatý) a zároveň pokračoval ve studiu na 1.VŠ. Pak bych podle toho, která VŠ by mi vyhovovala víc vybral a studium na nevyhovující ukončil. Je možné to takhle udělat ( začít 3. semestr na 1.VŠ a nastoupit do 1. semestru 2.VŠ a poté jednu z nich ukončit? Jde mi hlavně o placení školného? Děkuji za každou radu.
V případě, že bych 1.VŠ ukončil již teď, po 2.semestru, a začal studovat jinou VŠ, mám na její dokončení 3 roky, ve kterých si nebudu platit školné, říkám to správně? Ovšem v první popisované variantě si nejsem jistý.
Děkuji za odpovědi.
Email: svickova4seznamcz
Studium dvou vysokých škol.
01.05.2012 22:27:35, Pavel V., zhlédnuto: 758x, reakcí celkem: 1Reagovat na příspěvek
-
(27.05.2012 12:26:30, bc. jelito) Pokud chceš studovat ekonomku a fildu tak asi žádný problém.. Informatika a strojárna by byla jiná sada. Ale jsou takový blázni. Občas si někdo dá třeba Matiku a Informatiku, s tím že mu uznávají jedny matematické předměty do obou studijí. Zjisti si, jak je to s placením studia, mohlo by se taky stát, že po ukončení ti řeknou, žes přesáhla dobu studia a budeš cvakat balík. reagovat zde
Podobné příspěvky:
- Dotaz ohledně poplatků za studium dvou oborů - Ostatní
- Studium dvou škol? - Ostatní
- Placení vysokých škol - Ostatní
- Studium na dvou VŠ - Ostatní
- Jedna bakalářka na dvou oborech - Informace o studiu
- prezenční studium dvou vysokých škol - Výběr vysoké školy
- Studium dvou VŠ najednou a přerušení jedné z nich - Ostatní
- Studium dvou vysokých škol - Informace o studiu
- Placení 2 VŠ škol najednou - Ostatní
- studium dvou oborů souběžně - Ostatní
Administrace příspěvku