Ahoj, chtěla jsem se zeptat jak je to s příjmačkami na Mgr. Andragogiku pro kombinované studium. Pokud studuji jiný obor. A jak je studium náročné ? Děkuji za odpovědi
Email: sinful.Aseznamcz
Andragogika UJAK
Kategorie: Univerzita Jana Amose Komenského, s.r.o.
Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky
03.05.2010 21:29:51, Verča, zhlédnuto: 3181x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
-
(13.05.2010 20:51:46, An) Ahoj Verco, tak jsme na tom podobne, taky bych chtela zacit studovat navazujici mgr. andragogiku (ale kombinovane) a taky jsem predtim studovala uplne jiny obor. Podle mych informaci by vsichni ti, kteri studovali jiny Bc. obor, meli v cervnu absolvovat 3denni kurz a pak uz by meli nastoupit normalne do navazujiciho mgr. rocniku. Takze budeme spoluzacky? :-) reagovat zde
Email: ouskovidloemailcz-
(22.05.2010 07:38:07, pavla) Ahoj hoky jsem na tom stejně, mně řekla paní na studijním, že ten 3 denní kurz bude až v září, ale že se prej nemáme čeho bát....prej to vždycky všichni udělaj kamarádka to studuje a docela pohoda... reagovat zde
Email: paja.fseznamcz
-
-
-
(15.05.2010 16:02:44, An) Me na studijnim bylo receno 3denni, tak nevim :-(. Leda by to zmenili. reagovat zde
-
(30.05.2010 16:39:07, Petra) Mám to taky ze studijního a ještě od jedné holky, co už to absolvovala. 3denní kurz (v září), na závěr test = pohoda (možnosti ABC z toho 2 naprostá blbost). reagovat zde
-
-
Podobné příspěvky:
- UJAK - Ostatní
- UJAK - Ostatní
- Andragogika FF UP - Ostatní
- UJAK - Andragogika - doktorské studium - Univerzita Jana Amose Komenského, s.r.o.
- FF UK - Andragogika a personální řízení - Univerzita Karlova
- Andragogika - Univerzita Palackého v Olomouci
- Přijímací zkoušky Andragogika a Personalistika UK - Přijímačky, přípravné kurzy
- UJAK - studium Manažerská studia - Řízení lidských zdrojí - od 2014 kombinovaná forma - Univerzita Jana Amose Komenského, s.r.o.
- Andragogika - Masarykova univerzita