uvažuju o tom, že bych si přibrala ke své škole (v praze) jednu navíc, poněvadž studium tady mi zabere max dva dny. chtěla bych se zeptat, jak je to v ústí na pedáku s rozvrhem. vyžadují na většině předmětech povinnou docházku? můžu si částečně zvolit rozvrh sama? dá se tu studium taky smrsknout třeba na 3 dny v týdnu? díky moc za pomoc
tv a aj(se zaměřem na vzdělávání) UJEP
18.01.2008 18:57:59, lucie, zhlédnuto: 229x, reakcí celkem: 3Reagovat na příspěvek
-
(20.01.2008 12:08:00, Michal) Zkus FHS UK, studijní program Studium humatnitní vzdělanosti (Praha). Je tam úplně volný rozvrh a uznají Ti tam i přednášky a zápočty z některých jiných škol. K příjmačkám by Ti mohla pomoct moje www stránka (www.volny.cz/pomucky). Řeším tam problém jak interpretovat texty, což je i zadání písemek na Studium humanitní vzdělanosti... reagovat zde
Email: pomuckyvolnycz, Web: http://www.volny.cz/pomucky -
(20.01.2008 12:32:28, lucie) díky za reakci, ale já právě studuju FSV UK, a moc mě to nebaví...tak ňák zhruba vim co se děje na FHS a podle mě je to studium v leččems podobný reagovat zde
-
(20.01.2008 17:29:30, ivanka) ahoj studuju v ústí na ujepu a abych pravdu rekla tak zrovna na pedaku sou skoro vsechny predmety povinne je jen par prednasek na ktere se nemusi ale stejne by si tam mela byt...protoze z toho predmetu mas treba zkousku ale cvica ne... tak se mej papa snad sem te prilis neodradila kdyby ses chtěla ještě na něco zeptat tak napiš...pa reagovat zde
Email: margaloseznamcz
Podobné příspěvky:
- UJEP - Výběr vysoké školy
- UJEP - sociální práce - Informace o studiu
- FSE UJEP - Ostatní
- UJEP - Výběr vysoké školy
- Celoživotní vzdělávání ČZU - VSRR konzultační středisko Klatovy - navazující - Informace o studiu
- Poradenství v odborném vzdělávání (a podobné obory) - Česká zemědělská univerzita v Praze
- Celoživotní vzdělávání - Výběr vysoké školy
- Celoživotní vzdělávání?! - Ostatní
- Vzdělávání dospělých - kombinované - Univerzita Jana Amose Komenského, s.r.o.