Prosím ozvěte se mi někdo, protože mám problémy s předzápisem a takovýma těma blbostma k tomu. Třeba na icq nebo na mail. Prosíííííííííííím!
Telefon: 420602684224, Email: paula.kalabovaseznamcz, ICQ: 489599332
Kdo jde na UPOL, Pdf, obor Matematika a VZ?
04.09.2007 14:37:36, Pája, zhlédnuto: 199x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
-
(05.09.2012 00:25:15, Tereza) Ahoj, já studuju jinou fakultu, ale taky mám problémy s předzápisem, neporadil ti někdo prosím? Díky reagovat zde
Email: TerezaHolaseznamcz -
Podobné příspěvky:
- Sociálni pedagogika-UPOL - Ostatní
- UPOL - Matematika - Výběr vysoké školy
- A zase ty koleje!! UPOL - Univerzita Palackého v Olomouci
- Koupím státnicové otázky pro obor andragogika z UTB, UPOL aj. - Zkoušky, zápočty, státnice
- Matematika-ekonomie UPOL/MUNI - Výběr vysoké školy
- UPOL - přírodovědecká fakulta - Výběr vysoké školy
- Matematika na PEF - obor PaE kombinovaně - Česká zemědělská univerzita v Praze
- Matfyz: Finanční matematika vs Obecná matematika - Univerzita Karlova
- TSP UPOL - Přijímačky, přípravné kurzy
- Matematika - Přijímačky, přípravné kurzy
Administrace příspěvku
Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.
Pravidla vložení
- Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
- Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
- Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
- Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
- Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
- Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.