(05.03.2015 12:24:49, ČVUTAK)
Hmm, ale nějakou prestiž to má, jinak by se ti lidi nedrali na školy, který jsou na něm na prvních místech, jako Harvard, MIT, Oxford, Cambridge, Stanford, Chicago atd. Dobrá věda je totiž základem všeho ostatního. Ale zase záleží i na fakultě, k čemu ti bude např. umístění UK jako nejlepší český školy, když na ní budeš studovat třeba na FHS elekronickou kulturu..., nebo i ty práva, koho zajímá UK, když je u nás lepší MU - asi těžko půjdeš s právy hledat práci do zahraničí, že.
Truchu si rejpnu.

Připravení do praxe v podání ČZU:
"Já jsem dálkový student a jediný, co je na tom dobrý jsou přednášky jen jednou do měsíce a ke každýmu oředmětu pouze 1xcvičení. Bohužel to má i velkou nevýhodu jak je rozvrh sestaven. Každý předmět (myslím tím přednášku) je pouze jednou v semestru, takže nějaký předmět jsme měli poprvý a naposledy 12.12. a pak máš třeba do konce roku splnit všechny požadavky k zápočtu a to je pak dost náročný. A pak je to hrozně zničující, mít matematiku 8 hodin v kuse a to má být vše a už jenom samostudium. Podle mě by meli být předměty trochu víc pravidelnější. Třeba po 90min každý měsíc takže by všechny předměty byli 5xza semetr po 90min. Podle mého by to mělo větší smysl. Ale jinak je to docela v pohodě :-)"
"Upřímně řečeno jsem znechucena z naši fakulty. Je sice moderně vybavena a zázemí pro studenty je skvělé, ale co se týče kvality výuky, dá se již polemizovat. Byla jsem nejednou svědkem dosti podvodných manévrů a ústupků učitelů na zkouškách. Je to sice strašně fajn, že je zde přátelské prostředí, ale ze školy odchází absolvent do praxe téměř nevybaven.. Já bych raději náročnější učivo, ale více vědomostí.."
"Fakulta je super. Se studiem nejsou větší problémy a je hodně volného času na ostatní věci, kromě školy"
"Dle mého je fa snadná. První ročník byl fraška, ve druhém jsou už odbornější věci, ale i tak se to dá"
...