Zdravím všechny a poprosím o radu. Jsem ročník 1983 (tzn. nyní 31 let).
Celkově jsem na VŠ studovala tři semestry v průběhu devíti let (šlo o celkem tři samostatná studia) - nyní mám poslední škole zaplatit poplatek. Jde tu o celkovou dobu studia (v průběhu devíti let), za kterou mám zapltatit? Na školách jsem strávila coby evidovaný student cca 13 měsíců celkem.
Díky za ujasnění
Email: peppoliseznamcz
Delší a další studium - musím skutečně zplatit?
20.02.2014 08:17:03, Gogol, zhlédnuto: 377x, reakcí celkem: 7Reagovat na příspěvek
-
(20.02.2014 21:46:44, Inkvizitor) Poplatek za delší studium se platí až po odstudování standardní doby studia navýšené o jeden rok (dva semestry) a po odečtení neúspěšně ukončených studií, tedy u tebe tři semestry. Tedy správně bys měl platit až za poslední semestr.
Ovšem, a to může být zrada, tohle vychází z předpokladu, že jsi předešlé studium skutečně včas ukončila. Některé školy jsou v samovolném ukončování studia poměrně laxní a tak jsi mohla být studentem celý rok. No a tak se ti v nejhorším možném případně může odečíst až šest semestrů.. To jen pokud je těch 13 semestrů tvůj výpočet a nikoliv údaj z matriky studentů. reagovat zde-
(20.02.2014 22:19:52, Gogol) Diky moc za reakci. Nad timhle jsem pak taky uvazovala. Kazdopadne jsem uz napsala na prvni skolu, pry je mozne zazadat si o potvrzeni o studiu, kde by snad melo vse byt (tedy na muj jasny dotaz mi bylo takto odpovezeno, takze doufam, ze nepujde pouze o nejaky papirek se stemplem, ze jsem nekdy nekde studovala a smitec). No mozna bude trochu prekvapko a mozna ne uplne pekne.
Nijak jinak to zjistit asi nepujde, ze..
Jeste jednou dik
reagovat zde
-
-