práva

-
(28.12.2006 21:24:07, alena hnátová) chtěla jsem ti říct že bejt tebou tak to neskoušim jelikož těko de zvládat jedna na to dvě já studuju ve třetim ročníku práva a stačí mi to
zvládat dvě to dá zabrat ale bejt tebou tak to dost zvážim
reagovat zde
-
(29.12.2006 11:04:02, Kristy) Ahojky,
tak to fakt zvládnout nejde, ale třeba kombinovaně na VŠKV bys to mohla zkusit,to je mnohem snazší.(je to právní specializace na Bc.) reagovat zde -
(29.12.2006 16:34:05, ivka) ale jo myslím, že to de určitě zvládnout, já teda dělám 2 prezenčně a dá se to, záleží hlavně na tom jaký vejšky kombinuješ. práva + ekonomka je hodně častá reagovat zde
-
(29.12.2006 20:03:30, marky) díky za názory;o)) ....sem teďka trošku na vážkách
a na právech se učíte jenom o zkouškovym nebo se dřete celej semestr? reagovat zde
-
(20.07.2008 17:45:59, Ariana) Taky by mě zajímalo jak se to dá zvládnout. Nicméně studium dvou vejšek je teď v módě a spousta studentů to skutečně to dělá - a co je hlavní, stíhají to, i když nevím, jak vlastně. Ekonomka a práva je častá kombinace, znám člověka, co dělá práva a politologii nebo práva a historii.
Musí to být extra nadaní jedinci anebo mít zaopatřené rodiče, aby u toho nepracovali.
Určitě je to pro budoucí uplatnění velká výhra.
Ale chápete, jak se to dá zvládnout? reagovat zde -
(20.07.2008 18:00:37, Bára) No, jednoduše (práva, psychologie). Prostě chodíš do školy na co má smysl chodit (práva se dají zařídit tak, aby měl člověk výuku třeba i jen jeden den v týdnu, co se týče seminářů). Brigída pak třeba na pátek, na víkendy reagovat zde
-
(20.07.2008 18:24:00, Martin) Jee, pokud někoho znám, kdo stíhal dvě školy, tak to bylo v kombinaci práva a něco či VŠE a něco. Je to dáno tím, že práva i VŠE jsou školy ne příliš náročné