Psychologie

-
(24.09.2009 15:09:42, Natalie) Ahoj,
budu nabizet mensi prirucku, ktera obsahuje zakladni informace ohledne prijimacich zkousek na psychologii. Jelikoz neco takoveho na trhu chybi a z vlastni zkusenosti vim, ze mnoho studentu nema vubec predstavu, co na ruznych skolach u prijimacek vyzaduji a kde se na to pripravit, rozhodla jsem se me zkusenosti sepsat. V pripade zajmu me kontaktuj. Natalie Scetinkinova xscen01seznamcz reagovat zde
Email: xscen01seznamcz -
-
(19.02.2010 00:17:59, Jarčina) nazdar, já studuju psychologii na Univerzitě Karlově v Praze. Jsem tam první rok a je to tam bezva. Sice je výuka často stereotypní, ale co... Dva roky jsem se zkoušela dostat do Olomouce na UPOL a do Brna. No UPOL - asi jsem jim nesedla u pohovoru, říká se, že se tam místa dědí...protekce... V Brně jsem pokaždé vylítla kvůli malému percentilu z testu stud. předpokladů. Na tenhle test se nedá naučit. Absolvovala jsem předtím čtyři kurzy u agentur, přípravný kurzy. Sežere to prachy a výsledek na nic. Prostě kdo má problémy s logikou (jako já) a říká o sobě, že na ni antitalent, tak ať do Brna neleze. Nejde a nedá se fakt na tohle připravit. A nevěř povídačkám, že se do Brna dostanou lidi snadno, vzhledem k tomu, kolik tisíc lidí se každoročně na psychologii hlásí, není šance, kór, když jsou tam tak trapný přijímačkový testy. Hned na začátku je trapnej a těžkej test. Není možný ho zvládnout. A když ho nezvládneš, tak už oborovej z psychologie nemáš právo psát, protože se škola vyřadila. To jsou už lepší SCIO v Olomouci. Ale stejně nedám dopustit na UK. Tak je vysoká šance na přijmutí, vlastně 90% pro lidi, kteří se opravdu učili k přijímačkám. Taky tam berou i lidi hned po škole. Hlavně si prostuduj Psychologii od Atkinsonový. Tu jsem probrala a vzali mě do Prahy. Tak se měj pěkně, držím palce. J. reagovat zde
-