Ahoj, chtěl bych se zeptata, jestli má někdo zkušenosti se studiem sociální a kulturní antropologie na ČZU. Jednu školu už studuji v Praze, ale tento obor mě celkem zaujal a rád bych ho studoval dálkově. Za jakékoliv informace děkuji.
Telefon: 420728753472, Email: marek006seznamcz
Sociální a kulturní antropologie (ZČU)
26.11.2007 21:36:12, Marek, zhlédnuto: 3732x, reakcí celkem: 13Reagovat na příspěvek
-
(27.11.2007 15:12:18, dita) jano, jaké předměty fungují jako síto? co aj, když nastoupim na školu, jaká by ta uroven asi měla být? trochu se bojim těch překladů ,stačí znalost ze střední - maturita z aj..nebo to už che umět oprabdu dobře a pekládat odborné texty..
a to uplatnění reagovat zde -
(27.11.2007 15:15:14, dita) Jano, ještě bych se chtěla zeptat, kvůli uplatnění bych se ráda věnovala nějakému exotickému jazyku, koukala jsem na arabštinu, čínštinu, nemáš s nimi zkušenosti? jestli j na škole dobrá uroven, a i v aj..dík reagovat zde
-
(30.11.2007 09:20:26, Mirka) Jako síto prý funguje hlavně úvod do studia antropologie...Jinak kdo má nějaký info, hoďte ho sem, prosím... reagovat zde
-
(01.12.2007 14:46:20, annie) jé, já o tom také uvažuji, mě by zajímaly ty překlady z aj, u jakých tak jsou předmětů, jak moc těžké jsou, já jsme mirně pokročilá v aj, přes léto si chci najít intenzivní kurz a být aspon pokročilá..bohužel jsem měla 9 nj a s aj dělám teprve něco přes rok a půl, víceméně jako samouk..tak, abych na ni pak nevylítla hned v prvním semestru, kvli těm překladů.. reagovat zde
-
(03.12.2007 16:53:27, Iveta) dita, annie - řekla bych, že počítat se znalostí středně pokročilí.. reagovat zde
-
(30.01.2008 13:10:05, sisi) dita: aj tak na urovni maturity, počítej s tím, že některé knihy se čtou už v aj, tak od 3. semestru je kladen na aj větší důraz, čtení odborných textů v aj, pak je tam předmět aj pro antropology, chce se to aj učit průběžně, snažit se z ní nevypadnout..