Práva na UPOL nebo MUNI?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 21.06.2022 20:41:46, Lucka, zhlédnuto: 13211x, reakcí celkem: 148Reagovat na příspěvek
Zdravím, právě se rozhoduji, zda nastoupit na pětileté studium práv do Olomouce nebo Brna. Máte někdo zkušenosti, které by mi v tomhle dilematu pomohly?

Email: luckadobrovolnaemailcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.06.2022 13:40:36, porphoe) Brno je moc dobrá škola. Pokud tam nastoupíš, je mizivá šance, že ji nedoděláš. Právník budeš fakt kvalitní. U UPOLu není jistota, že dojdeš ke státnicím. Během studia se vyhazuje cca 1/2 ročníku. Z UPOLu můžeš kdykoliv odejít do Brna - uznají ti všechny předměty. Do Prahy ne, tam neuznávají nic.

    Ale záleží na tom, co by tě bavilo. Brno ti dá takový obecný základ. Dobře tam učí trestní právo nebo právo obchodních korporací (SRO, AS, družstva atd.). Navíc v Brně sídlí Ústavní soud, krajský i městský soud. Je tam hodně advokátek, takže by neměl být problém najít si brigádu.

    UP je hodně zaměřená na soukromé právo (každý semestr aspoň jeden předmět týkající se soukromého práva) - fakt se to vleče. Občanský zákoník se tu jede až do čtvrťáku (2 semestry obecné části, 1 semestr absolutních práv, 3 semestry relativních práv, 1 semestr dědické právo, 1 semestr rodinné právo). Právě občan je důvod, proč ke státnicím dojde jen půlka lidí (někteří vyučující z katedry si na studentech evidentně rádi honí ego, o doktorandech ani nemluvím). Trestaři jsou tu přísní, ale celkem kvalitní. Správní právo tu taky není špatný. Mezinárodní právo je nic moc. Je možný, že tě v prváku škola odradí kvůli dějinám, které dr. Janišová učí opravdu ale opravdu špatně. Ale fakt se tu hlavně jede hlavně soukromé právo. Je pravda, že tě vycvičí tak dobře, že s ním nebudeš mít nikdy problém. Jo a je tu moc fajn děkan, celkem přátelská atmosféra, nová knihovna a studovna (kde snad nikdy nefunguje wifi). Je tu pobočka krajskýho soudu (Ova), okresní soud, Vrchní soud a Vrchní státní zastupitelství. Rozhoduj se sama.

    Jinak co se týče státnic - na UP nemůžeš u státnic používat ÚZetka (zákony). Na jiných právnických fakultách jo. Jo a od státnic se tu taky hodně vyhazuje. Tož asi tak.

    Pokud chceš kvalitní znalosti a diplom, volila bych Brno. Není třeba si ztěžovat život. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.06.2023 16:07:55, Achab) Janisova má poruchu osobnosti. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.02.2023 15:10:14, doc. JUDr. Filip Melzer, Ph.D., LL.M.) PF UPOL je právnický fakulta druhý kategorie oproti PrF MU a PF UK. Neni nad čim přemýšlet, jednoznačně Brno. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.02.2023 15:27:03, doc. JUDr. Petr Tégl, Ph.D.) Souhlasim s Filipem, být Vámi, tak bych šel do Brna, a to obzvláště pokud se zajímáte o občanské právo. Protože soukromé právo v Olomouci na rozdíl od Brna nemá kvalitu. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.02.2023 15:39:09, prof. JUDr. Agent StB Vilém, CSc.) Souhlasím s Filipem a Petrem. V Brně hlavně na rozdíl od Olomouce nevede katedru bývalý agent StB. reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.02.2023 14:06:29, tdwddpgextcnezueap) Copak ti kdo provedl? Telec učí i v Brně, a Melzera tam vzali na půl uvázku, aby zvedl úroveň občana... reagovat zde
          Email: tdwddpgextcnezueapbbitqcom
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.03.2023 14:14:03, nkkhljkůfkdala) Agent Vilém už přes deset let na PrF MU neučí. Pouze působí externě na fakultě informatiky. Fakt je ten, že celá katedra soukromého práva a civilního procesu PF UP má pouze dva profesory a 4 docenty, přičemž všichni dělaj téměř výhradně občanský právo. Obchodní právo, pracovní právo a civilní právo procesní jsou na PF UP zcela tragický. Ostatně jako jakýkoliv jiný právní odvětví, který se nejmenuje občanský právo. Melzer v Brně působí primárně kvůli závazkům, který byly v Brně dlouhodobě přehlížený nikoliv kvůli občanskýmu právu obecně. Samotná katedra občanskýho práva PrF MU je co do personálního zabezpečení daleko kvalitnější jak celá katedra soukromýho práva a civilního procesu na PF UP, tolik zhruba k poznámce o úrovni.

            Sám se divim, že PF UP má ještě akreditaci, protože personální zabezpečení většiny kateder je úplně tristní. Takový katedry ústavního práva, evropskýho a mezinárodního, případně trestního vypadaj naprosto směšně v porovnání s totožnýma katedrama v Praze a Brně. reagovat zde
            • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.06.2023 16:05:31, Achab) To by sedělo. Ať jdou ti lidi jinam. Žádná pořádná výuka, ale nároky šílený. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.05.2023 11:35:54, Reálný Petr Tégl a reálný Filip Melzer) Vážení, nevíme, kdo má tu drzost psát příspěvky pod našimi jmény a navíc příspěvky tak hloupé (kulantně řečeno), že čtenář okamžitě pozná, že nemůžeme být jejich autory (těžko lze uvěřit, že budeme s F. Melzerem pomlouvat vlastní fakultu, resp. katedru, popř. způsob výuky civilního práva u nás).
        Naopak naše sdělení je takové, že olomoucká civilistika je dnes v celorepublikovém srovnání na prvním místě, což ostatně potvrzují i kolegové z Brna a Prahy, kteří to myslí upřímně. Tentýž hlas zaznívá z velkých (ale i jiných) advokátních kanceláří, které poznávají kvalitativní rozdíly mezi absolventy z Olomouce a jiných fakult (ve prospěch těch olomouckých, aby nebylo pochyb). Výuka civilního práva v Olomouci nejen, že je poskytována v násobně větším rozsahu, než je tomu na kterékoli jiné fakultě, nýbrž je zajišťována lidmi, kteří se bezprostředně podíleli na přípravě občanského zákoníku a nyní jsou hlavními autory (resp. redaktory) nejvlivnějších komentářů k OZ (Hrušáková, Hulmák, Petrov, Melzer, Tégl).
        Prosíme tedy o zanechání podobných nesmyslných útoků.
        Zdraví reálný Petr Tégl a reálný Filip Melzer reagovat zde
        Email: petr.teglhavelpartnerscz
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.06.2023 15:03:53, Imaginární Petr a Filip) To jste tak "vylepšil", že teď vážně nevím, jestli je to pokus o vtip, nebo jestli jste vážně tak omezené vemeno :D reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (17.09.2024 17:58:40, Univ.-Prof. DDr. Helmut Koziol) Doporučuju Brno, měl jsem tu čest Olomouc poznat a tamější právnická fakulta nemá kvalitu. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.06.2023 16:02:38, Achab) Šla bych jinam. Zbytečně složité podmínky pro plnění předmětů, chybí kvalitní scripta, žádná povinná praxe. Zbytek nekomentuji- běžte jinam... reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (03.07.2023 23:49:51, doc. JUDr. Milan Hoňmák) Olomouc je odpadní fakulta, jen o trochu lepší než Plzeň. Studium zde bylo nejhorší životní rozhodnutí. Kdybych se rozhodoval dnes, zvolil bych raději Brno nebo Prahu. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.01.2025 18:10:56, Asistent soudce ÚS Milana Hoňmáka) Souhlasím s panem docentem. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.07.2023 17:32:12, Student UPOL) PF UPOL je kvalitou zhruba na úrovni Plzně ale náročností výuky si hraje na MIT. Zvolil bych jinou právnickou fakultu. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.07.2023 15:47:50, qjvyhpiohkeeaocccp72) PF UPOL nedoporučuji. Nesmyslně vysoká náročnost zápočtových testů, kvůli kterým studenti často musí opakovat celý předmět a v lepším případě je nevyhodí; některé zkoušky jsou udělatelné jen u konkrétních vyučujících. Vybírat si VŠ znovu, zvolil bych jinou právnickou fakultu nebo odlišný obor. Nestojí to za to. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (24.08.2023 23:54:15, Veronica) Nedoporučuji.
    Chvíli jsem studovala, pak mě to otrávilo natolik, že jsem se na to vykašlala.
    V čem byl problém? Hlavně v přístupu některých "učitelů", nekolegialitě. Strašně toxický místo, vyučující se k nám chovali s despektem a nevím z jakého důvodu, ale neustale nas strasili tim, ze to neudelame. Takova mala Cina mezi prf v Cr, zbytecny uceni zbytecnosti, naprosty nepochopeni studia a ucelu vs… Udelala jsem prijimacky do Brna a tam to studium smysl dává. Peace. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.01.2024 12:36:07, Achab) Toxický to je, je to opravdu jak kdyby polovina vyučujících byla psychopatická. Studenti psychicky rozložení po dvou semestrech. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (24.09.2023 17:15:44, Student nejlepší právnický fakulty) Jdi na nejlepší právnickou fakultu v ČR (PrF MUNI), PF UPOL je fakulta třetí cenový. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.10.2023 19:50:23, Student PF UPOL) PF UPOL je jako škola skutečně tzv. "mixed bag", což student pozná už v prvním semestru, kdy po něm chtějí klauzuru z občanského práva, za mých časů ještě formou nároků, což je pro někoho, kdo nemá plně hotový ještě ani jeden semestr práva, totálně mimo. Jako zvládnete to, s trochou štěstí, studia a modlitbě k entitě Vaší preference.
    UP má učitele, na kterých je vidět, že se snaží a mají to rádi a taky má učitele, na kterých je vidět sadismus a chuť Vám to studium co nejvíce "osladit". Mrzí mě to, protože ti dotyční s hezkým přístupem jsou většinou u předmětů, které nejsou tak složité nebo profilující. Občas se najde i dobrý vyučující na těžké předměty, ale ten je většinou hned vybraný a tak si vyberete někoho, kdo má klidně titul jen Mgr. a nezanechá ve Vás špetku vědomostí.
    Je to vysoká škola a právnická fakulta, je jasné, že trochu intelektuální výzva to studium být musí. Zde na této fakultě je však vidět přístup ušáků, kteří buď celý život jen učí, byli v dobách minulých příznivci různých režimů anebo mají ego až do vesmíru, protože mají moc udělit Vám ze zápočtu "Splněno / Nesplněno".
    UPOL však nabízí řadu kvalitních věcí, např. externí přednášky, kliniky a jiné praktické předměty nebo pár dobrých vyučujících, na kterých je vidět znalost a zápal. Taky má poměrně pěkné první patro a knihovnu/studovnu.
    Jít sem či nejít? Je to na Vás a na štěstí. Pokud ho budete mít a neuděláte nic, co by někoho z fakulty nebo vyučujících naštvalo (protože pokud ano, buďte si jistí, že někteří vyučující si budou Vaše studijní vroubky pamatovat roky), tak to asi dokážete, nebudete první ani poslední. Z osobní zkušenosti jsem zažil vyučující, co vědomě ignorují prosby a žádosti studentů, až už je pozdě, nebo se jim vysmějí a utřou je, když mají studenti skutečný problém. Nebudu jmenovat, kdo zažil, ví, o kterých je řeč.
    Je normální, že termín zkoušky/zápočtu udělá třeba jen 10% lidí. Většina zakončení předmětů je formou klauzury (vyskytne se i pár testů, ale od vyšších ročníků jsou víceméně všechno klauzury). Klauzury jsou většinou otázka toho, jak dobře se umíte orientovat ve studenty sdílených materiálech a zadáních z minulých let, vyučující s Vámi udělá na seminářích tak jednu, když se Merkur sejde se Saturnem v retrográdu. Je potřeba se hodně učit sám, jinak nemáte podle mého šanci. Mohl bych pokračovat, ale stačí.
    Fakulta Vás hodně naučí - co z toho je ale znalost práva?

    reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.01.2024 12:32:30, Achab) Nic...tam se neučí právo,ale "na klauzuru", předměty typu obchod a spol, mezinárodní právo, exekuce a insolvence...to snad ani není výuka. Vyučující na to dlabou, výuka je nesrozumitelná, zbytečně složitě podávána, není se z čeho učit ve většině předmětů. Málo otevřených pokusů, divný systém prerekvizit - to je naprostý nesmysl. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.01.2024 18:43:29, Student PF) Souhlas. Některé předměty jsou totálně zadarmo a některé předměty (už ve druháku!) totálně přestřelené, že je skoro nejde udělat a je běžné, že třeba 100 lidí vyletí. Občanů je asi bambilión a všechny na sebe navazují, takže když pokazíte jeden občan, je velká šance, že vás čeká buď hodně dotahování nebo prodlužování studia. Toxicita některých učitelů je až s podivem a profesní zastoupení na katedrách... Pardon, ale na celé škole jsou asi jen 3 profesoři. :-D reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.01.2024 18:55:12, Student PF) Ještě bych rád dodal, že někteří vyučující mají v oblibě neúspěch studentů házet pouze a jen na studenty a když na zkoušce vyletí třeba 3/4 lidí (normální), řeknou, že jste se to nenaučili a že nemáte šanci to udělat. Za celou dobu studií jsem slyšel učitele posypat si hlavu popelem jedinkrát. Jistě, že se studenti mají učit, ale styl, jakým probíhá výuka na PrF UP a poměr úspěšných a neúspěšných v jednotlivých termínech není ani náhodou chybou jen studentů. Roste strach, paranoia a člověk neustále musí promýšlet, kdo mu kde hodí klacek pod nohy místo aby se soustředil na studium. Možná tady platí jeden (smutně) vtipný citát, že některé právnické fakulty učí studenty jejich práva tím, že je neustále porušují. Peace out a nezapomeňte, že právo je soubor platných právních norem. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2024 12:25:50, ačchi) V brně je povinná praxe, v Olomouci ne. To může být pro někoho dobře a pro jiného ne, záleží na preferencích, Brno je větší, ale Olomouc je víc studentská. V Olomouci je dobře udělaný systém "klinik" - praktické právní vzdělávání, kde si můžeš trochu vyzkoušet, jaké je být advokátem, Brno je zase větší škola. Avšak pozor na Olomouc, opravdu to tam není jednoduché ani náhodou, je malá podpora ze strany vyučujících a nepřátelský přístup některých akademických pracovníků není neobvyklý. Někteří komunikují se studenty, jako by studenti byli póvl u cesty, co si neumí zavázat boty. V Brně to není úplně na jistotu, ale škola netrpí tím, že je menší, mladší a od všeho daleko jak Olomouc. Olomouc tedy zase kompenzuje svými hodně složitými zkouškami z občana a také trestu. Občan je složitostí na úrovni 1000/10, ale je to trochu koncept hodně muziky za málo peněz. Rovněž státnice v Olomouci nejsou úplně med, samozřejmě pokud k nim člověk vůbec dojde. Špatná volba není ani jedno, ale věz, do čeho jdeš. Pokud chceš projít peklem, ale pak být naprostý master občanského práva, (protože se to všechno stejně naučíš sám, přečteš tisíc komentářů a materiálů), jdi do Olomouca. Leč mám už hotovo, moje volba by dnes s tímto vědomím byla nejspíš jiná. Čest výjimkám v řadách vyučujících na Olomoucké PF, kteří se opravdu snaží. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.02.2024 22:47:16, Master závazkového práva) Nejlepší právnický fakulty uvedený dle pořadí:
    1. PrF MU
    2. PF UK
    3. FPR ZČU
    4 PF UPOL

    Právnický fakulty dle náročnosti
    1. PF UPOL
    2. PF UK
    3. PRF MU
    4 FPR ZČU

    Jinými slovy, v Olomouci se nejvíc nadřeš na odpadní diplom. Taková volba nedává sebemenší smysl. Zvolil bych Prahu nebo Brno reagovat zde
    Telefon: 666 666 666, Web: zavazkyjsoupíčovina.cz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (03.03.2026 21:49:35, PatrikSebak) Určitě? Nemá ani smysl zkoušet UPOL tedy?
      Za předpokladu že by se člověk dostal na ZČU a UPOL raději jít na ZČU? reagovat zde
      Email: patasebakseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.02.2024 12:09:39, Student PrF MU) Jdi do Brna, fakulta občanského práva Univerzity Palackého v Olomouci nemá kvalitu. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (28.02.2024 08:53:46, vole) Jdi do brna. UP je šílená fakulta s šílenýma požadavkama, toť vše co lze říct reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.01.2025 20:56:48, Student práv na VŠEM) Nejlepší práva jsou na VŠEM. PF MU a PF UPOL se se studijní specializací Právo a právní věda na VŠEM nemohou rovnat.

    reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.04.2025 20:04:18, Irelevántní) Nevím zda jste si toho vědom, ale pro pokračování v právní kariéře (Koncipient - zkoušky, advokát, atd) je potřeba právní vzdělání na akreditovaném studijním programu Právo a právní věda, který mají akreditovaný pouze 4 právnické fakulty, fakulta v Plzni, Olomouci, Praze na UK a v Brně. To co studujete vy slouží pouze k obecnému přehledu v oblasti práva ale neumožní Vám se posunout v kariérním žebříčku v právní oblasti. reagovat zde
      Email: tomas.pribyl53gmailcom
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.01.2025 14:24:22, cccv) Nechoďte do Olomouce, nestojí to za to, fakt. Možná se fakulta jednou změní, ale zatím to nedoporučuju. Je to bordel, totální chaos ve studiu i v organizaci, učitelé se někteří snaží pomoct, jiní vyloženě hází studentům klacky pod nohy za účelem výdělku nebo jiných osobních zisků (ehm ehm, koukám na Vás, nejmenovaný/á vyučující katedry trestního práva). Můj názor, každý může mít jiný. Přečtěte si recenze od dalších studentů. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.02.2025 17:46:52, Achab) Jak jako výdělek? To se zkouška dá u někoho dá koupit? To, že se nejeden oženil se svou studentkou snad je již veřejné tajemství...ale nevím o tom, že by se dalo kupovat zkoušky...leda se dal za 2 tisíce koupit zápis na pokus od studentů, kteří se někam zapsali, a pak uvolnili předmětné místo za protislužbu. 😅

      reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.05.2025 13:24:40, cccv) Ne, nic se takhle koupit nedá, ale "za účelem výdělku" bylo myšleno spíš tak, že nějaký vyučující třeba vydá komentář k nějakému zákonu, a pak u zkoušky nutí studenty mít tento komentář (samozřejmě v tištěné podobě, jak jinak), takže pokud si ho studenti nemohou půjčit, musí si ho pořídit. Aby tady nepadaly jen křivdy, stalo se, že komentáře z jednoho známého předmětu nebyly zrovna k dispozici, tak se upravila klauzura, aby nebyly potřeba. Ale ze zkušeností ty komentáře obecně nejsou levné. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.06.2025 11:28:08, x) Jiný způsob, který se také na některých podřadných školách v minulosti objevoval, je placené doučování realizované přímo vyučujícími. Zejména pokud je to realizované tak, že nezaplacení výrazně snižuje šance u zkoušek, je to postižitelné i mimo univerzitní regule, takže to není to tak časté. A pokud to už někdo dělá, dělá to co možná nejvíc utajeně. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.02.2025 02:33:18, JUDr. Hašek) Nejlepší právnická fakulta je ve Sládkovičovu na Slovensku. Na druhém místě poté PrF MU na třetím PF UK na čtvrtém PF UPOL a poslední FPR ZČU. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (03.06.2025 16:57:30, Pivo Felec) Možná mi tímhle postem klesne životní karma, ale já věřím, že spíš naopak, protože to třeba někomu pomůže. Nastoupit do Olomouce bylo to nejhorší, co se mi v mé dosavadní studijní kariéře podařilo a fakt důrazně to nedoporučuju nikomu, kdo má jakýkoli jiný život mimo studium. Velmi pečlivě to promyslete. První rok přežijete, nějak se v tom ustálíte, ale studium vás velmi rychle profackuje. V prváku to ještě nic není a tak má člověk inklinaci zůstat a cítí se motivován, to se mi taky stalo. Pak přijde druhák a třeťák je velká vyhazovačka, protože tam opakujete ze druháku - obzvlášť ZÁV, TRH1 + 2 a podobné... pak navíc přijde správa, závazky 3 a když máte štěstí, tak i pracko, Bůh s vámi... je to hnus a je velmi jednoduché se dostat ven. Pokud se budete učit, tak to asi dáte, ale jen předesílám, že testy často nejsou nastaveny fér a jsou velmi matoucím způsobem vymyšleny, aby to člověk neudělal. Na této škole si připadáte často jako hlupák (vlastní zkušenost), protože jste si dovolili se na něco zeptat. Je to fakt smutný, protože škola je to pěkná a mladý tým vyučujících je motivovaný, ale to jsou bohužel učitelé pohodových předmětů nebo B předmětů. Někteří učitelé občana jsou fajn, ale jiní jsou opravdu mimo a nechci nasazovat, ale někdy se zdá, že mají potěšení z toho, že vám to tam znechutí. Na škole se dějí různé kauzy i v jiných předmětech či katedrách a pokus o řešení těchto situací naprosto neodpovídá jejich vážnosti. Můžete si najít dobrý kolektiv, nebo být úplně sám, to záleží, jak se vám to povede. Ale i mezi studenty panujou takové divné vibes, všichni jsou pořád z něčeho nervózní (a není divu). Tak asi tak reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.09.2025 16:06:36, universitní hřebec) Přátelé,
      vím, o čem mluvíte. Stresy, náročnost studia, nevypočitatelní vyučující....zkusili jste se odreagovat ? Nám se vyplácí čas od času uspořádat ročníkovou šu.kačku. Uvolníte se , odreagujete od stresu, stmelíte kolektiv. My máme to štěstí navíc, že s námi studují exotičtí studenti (i studentky) z Afriky. A ti tomu dají ještěnějaký náboj navíc. Fakt zkuste. Lepší než pít, fetovat.... reagovat zde
      Email: coolehryzseznamcz
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:14, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:14, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:14, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:15, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:15, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:15, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:16, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:16, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:16, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:17, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:17, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:17, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:18, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:18, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:19, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:19, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:19, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:20, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:20, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:20, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:21, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:21, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:22, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:22, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:22, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:23, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:23, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:24, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:24, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:24, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:25, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:25, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:26, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:26, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:27, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:27, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:27, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:28, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:28, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:29, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:29, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:30, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:30, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:31, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:31, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:32, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:32, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:33, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:33, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:33, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:34, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:34, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:35, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:35, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:36, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:36, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:37, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:37, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:38, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:38, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:39, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:39, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:40, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:40, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:41, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:41, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:42, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:42, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:43, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:43, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:44, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:44, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:44, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:45, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:45, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:46, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:46, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:47, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:47, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:48, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:48, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:49, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:50, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:50, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:51, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:51, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:52, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:53, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:53, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:54, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:54, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:55, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:55, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:56, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:56, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:57, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:57, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:58, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:58, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:50:59, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:51:00, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:51:00, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:51:01, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:51:01, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.10.2025 19:51:02, Ročníkový šukač) Souhlasím reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.02.2026 00:01:00, Petr) Olomouc je jediné české univerzitní město (poměr obyvatel a studentů je neoddiskutovatelný), krásné, historické a akademicky živé. Fakulta je náročná, ale výuka občanského práva a dalších klíčových předmětů je na velmi vysoké úrovni. Ano, některé předměty jsou lehčí, jiné těžší – což je mimochodem standard každé seriózní právnické fakulty.

    Přístup vyučujících je korektní. Kritika se ozývá především od těch, které překvapí, že soukromé právo v prvním zimním semestru není motivační podcast, ale skutečný filtr. Není to pro každého.

    UPOL jako celek se dlouhodobě řadí po bok MUNI i CUNI a v mezinárodních žebříčcích se pohybuje stabilně na srovnatelné úrovni. Tomu ostatně odpovídá i dlouhodobě rostoucí počet přihlášek a zároveň limitovaný počet přijatých studentů na fakultách typu PF. Jinými slovy: ano, jedná se o výběrovou fakultu.

    A ano, ne každý do čtvrtého ročníku (kdy už úmrtnost klesá) projde – což zde v diskusi vypadá, že bývá moment, kdy se z „objektivního hodnocení kvality školy“ stává velmi osobní názor. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.02.2026 12:47:55, x) A teď trocha reality: V době, kdy právnická fakulta v Plzni přišla o akreditaci, byla právnická fakulta jen o trošinku lepší. Zachránilo ji spíš to, že zavřít dvě ze čtyř právnických fakult by bylo politicky neúnosné. Od té doby se v Olomouci nějaké dramatické zlepšení nepřihodilo.
      Vizitkou "kvality" je Katedra soukromého práva a civilního procesu. Dlouholetým vedoucím je Ivo Telec - u StB veden pod krycím jménem Vilém, z Brna vyhozen za zřejmě vykonstuované obvinění z plagiátu, které dotlačil k řešení jen silou své funkce a kotaktů, v odborné komunitě proslul především svými (de)mentálně akrobatickými výkony, kterými se snaží protlačit medicínské šarlatánství na pozici nekritizovatelné součásti skutečné medicíny (asi nejlepší kousek byl, když se pokoušel dovodit, že kritika homeopatie je nezákonná, protože klaunský výklad práva průmyslového vlastnictví).
      Ve skutečnosti je to tak, že špičkovou právnickou fakultou je ta v Brně, průměrnou ta v Praze a Plzeň a Olomouc jsou na chvostu. Jen velká poptávka po studiu práv zajišťuje dostatek studentů. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.02.2026 12:50:21, x) Abych předešel nedorozumění těmi, kteří případ nepamatují nebo nechtějí pamatovat: Telec byl ten, kdo to vykonstruované obvinění vytvořil. Motivací nejspíš bylo to, že chtěl zabránit tomu, aby se řešily některé jeho menší hříšky v rámci MU. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.02.2026 13:27:11, ahoj) Přesně tak, nemohu nic než souhlasit. Občan je na UPOL dobrý, respektive detailní, je to nejvíc drcená oblast. Chybí však kvalitní zabezpečení katedry (neříkejte mi, že nejde sehnat nikdo jiný než to, co tam aktuálně je), a KVALITNÍ výukové materiály. Nebudu poslouchat, že přednášky jsou dostatečné. Sám Melzer řekl, že "žádná učebnice pro účely výuky nestačí" a že si prostě budeme muset přečíst ten jeho komentář. Fakt super, děkujeme za nic.
        No... zbytek... některé předměty (začínající na T a CP, případně Z) jsou vyhazovačka, aby to tolik lidí neudělalo. Nedělejte si, milé vedení UPOL, iluze, docela dost se o této fakultě šíří pravda.
        reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.02.2026 23:24:22, Studující uživatel) Už je to sice 3 roky nazpět, ale měla jsem tu možnost studovat na PF UPOL a momentálně studuji práva na Karlovce. Narovinu napíšu, že jsem do Olomouce nastoupila z toho důvodu, že jsem se napoprvé do Prahy nedostala. Před nástupem do prvního ročníku jsem se uklidňovala, že aspoň to soukromé právo je v Olomouci vyhlášené a na vynikající úrovni. Bohužel s porovnáním s následnou výukou soukromka v Praze, mi ta Olomouc nepřišla nijak zvláště obohacující. Jen jsme se učili dva semestry to, co se v Praze učí na jeden a (za mě) i s lepší systematikou. Co se týče prostředí v Olomouci, tak mi také přišlo, že to tam má divné vibes. Jak vyučující, tak i studenti, ale tomu se asi ani nedivím. Obecně mi přišlo, že byl v Olomouci i méně profesionální přístup. Ne z důvodu velikosti fakulty, ale primárně z toho, jak se tam problémy (ne)řešily. Na profesionalitě ani nepřidává neustálé shazování ostatních fakult, včetně té pražské a brněnské. Přitom když se podíváme na mezinárodní žebříčky právnických fakult, tak za Českou republiku zpravidla vede Praha, která si občas první místo střídá s Brnem. Roční studium v Olomouci byla zajímává zkušenost, ale za mě spíše příklad toho, jak by to vypadat nemělo. Mám kamarády i na fakultě v Plzni a v Brně a neslyšela jsem od nich ani zdaleka tolik stížností v porovnání s tím, co jsem slýchávala od bývalých spolužáků z PF UPOL. reagovat zde
    Email: larate9089bultoccom
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.03.2026 13:50:18, girlwhatever) Omg přesně... Já studovala 3 roky Olomouc a odešla na jinou právnickou fakultu. Neporovnatelné. reagovat zde

Podobné příspěvky:
  1. Biologie na UPOL nebo MUNI - Výběr vysoké školy
  2. MUNI vs. UPOL - Výběr vysoké školy
  3. MUNI nebo UPOL? - Přf, Molekulární biologie - Výběr vysoké školy
  4. Jde studovat VŠE + Práva na UK? - Vysoká škola ekonomická v Praze
  5. prijimacky na upol pravnicka fakulta - Ostatní
  6. přihlášky - práva + záchranná (ČZU X MUNI x ČZU x MENDELU) - Česká zemědělská univerzita v Praze
  7. MUNI FF Český jazyk a literatura - Výběr vysoké školy
  8. Spec. pedagogika UPOL x MUNI - Výběr vysoké školy
  9. UPOL - přírodovědecká fakulta - Výběr vysoké školy
  10. body na práva - Přijímačky, přípravné kurzy

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace příspěvku

Heslo:  pokud chceš administrovat reakci klikni u ní nejprve na "reagovat zde"

  

Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
  6. Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.
  7. Je zakázáno vkládat duplicitní příspěvky (chceš-li příspěvěk posunout do horních pozic využij možnost Obnovit).
  8. Je zakázáno používat vulgární slova.
  9. Je zakázáno vkládat komerční sdělení.
  10. Je zakázáno vkládat odkazy, které vkladateli nebo spřízněné osobě přinášejí provizi.
  11. Je zakázáno vkládat nabídky půjček a úvěrů.

Pravidla zobrazení

  1. Příspěvek bude zveřejněn ihned po jeho vložení.
  2. Za obsah příspěvku odpovídá jeho autor.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek nebo jeho část vymazat.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 05.03.2026 14:48:55.