Ahoj,
studuji v současné době Psychologii na FF UK a tak mě napadlo, že bych zde mohla nabídnout různé materiály, které mi pomohly zvládnout přijímačky na tuhle školu ;-). Přiznávám se, že tento nápad ovšem vznikl z lehce zištných důvodů... Materiály vám samozřejmě nehodlám prodávat, ale ráda bych vás na oplátku poprosila o vyplnění mého dotazníku. Tento dotazník mi poslouží k získání atestace v předmětu Základy metodologie, takže zároveň můžete obkouknout jednu ze studijních povinností, která vás zde čeká :-D. Pokud vám tahle nabídka přijde fér, tak pod textem najdete odkaz na můj dotazník, po jeho vyplnění se mi pak můžete ozvat na email theasseznamcz a já vám zašlu slíbené materiály ;-).
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScthOW9e066AueSxm9QNET5G3DNuNPMM-R4RzfxDT57yZvbag/viewform?c=0&w=1
Zdraví Thea
Email: theasseznamcz
PSYCHOLOGIE FF UK - nabídnu materiály k příjmačkám

-
(28.04.2018 10:58:42, Jana) Ahoj,
měla bych zájem o tvé materiály, nabízíš je ještě? Dotazník už je sice uzavřený, ale kdybys měla nějaký další, pošli mi ho, ráda ho vyplním :-).
S pozdravem,
Jana
reagovat zde
Email: hurvinek.bibalgmailcom -
(08.06.2019 13:25:24, Dáša) Ahoj, je možné ještě požádat o materiál k přijímačkám?
Klidně pište na email, domluvíme se a moc děkuji. Dáša reagovat zde
Email: dagmarculseznamcz
Podobné příspěvky:
- Nabízím materiály z PSYCHOLOGIE (přijímačky i státnice) - Přijímačky, přípravné kurzy
- Materiály k přípravě na VŠ - PRÁVA/PSYCHOLOGIE/NSZ - Přijímačky, přípravné kurzy
- Materiály na FVL/FVHE - Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
- Prodám materiály - příprava na VŠ - Přijímačky, přípravné kurzy
- Prodám materiály - příprava na VŠ + učebnice pro prvák - Bazar
- Materiály k přijímacím zkouškám - Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
- Materiály k naučení přijímaček scio - Přijímačky, přípravné kurzy
- Příprava na VŠ - PRÁVO/PSYCHOLOGIE, prodám - Přijímačky, přípravné kurzy
- Materiály k přijímačkám na FVL a FVHE - Přijímačky, přípravné kurzy