Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat zda by mi mohl někdo poradit, jak se nejlépe připravit na fakultu sociálních věd. Ještě si nejsem zcela jistá, co přesně chci studovat a hlavně nevím, co je nejužitečnější. Měla bych zájem o studia Mezinárodních vztahů, politologie, teritoriální studia i například mediální studia. Budu ráda za každou radu. Jsme poněkud ze všech přínosů informací zmatená a nevím si rady. děkuji
Email: barca.schenkovacentrumcz
Fakulta sociálních věd
13.12.2012 19:02:29, Barbora, zhlédnuto: 1469x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
-
(12.06.2014 21:28:00, Terka) Kromě NF studuju i média na FSV. Na zkoušku za 9 kr. se učím zhruba 3-5 hodin a zatím mám převážně jedničky. Někteří se učí třeba více, ale i tak jsme v pohodě a tři pokusy to jistí. FSV je dobrá fakulta. I když NF je tak desetinásobně těžší a pro mě mnohem hodnotnější. Jak tu psal jeden recenzent, co kupodivu zvolil stejnou kombinaci, co mám já (VŠE a FSV UK), tak FSV je dobrá spíše jako hobby, taková druhá škola ze zájmu o věc, uživit se s tím moc nedá, pokud nejste úředník a nepotřebujete jen titul. Titul sám o sobě a ještě z takovýho zaměření Vám dnes už bude k ničemu. To už rovnou můžete nastoupit jako dělník někde ve fabrice. Takže k uplatnění je FSV škola docela k ničemu, musíte studovat ještě práva, VŠE nebo informatiku na ČVUT, aby to vaše studium mělo smysl. Dnes už totiž titul z nějakýho takovéhoto oboru na UK nic neznamená, stejně jako nic neznamená titul z "atraktivního" oboru na soukromce-v obojích případech skončíte na pozicích pro lidi se ZŠ, SŠ. Takže přemýšlejte, FSV je sice titul zadarmo, ale k uplatnění je Vám k ničemu. reagovat zde
-
(12.06.2014 21:30:14, Terka) omlouvám se, měla jsem to trochu přepsat, dávala jsem tu recenzi ještě na jedny stránky... reagovat zde
Podobné příspěvky:
- Fakulta sociálních věd - Žurnalistika - Univerzita Karlova
- zivotopis na UK Fakulta sociálních věd - Ostatní