Ahoj, jsem studentka 1. ročníku PF UJEP v Ústí a sháním podnájem v blízkosti centra nebo fakulty.Pokud možno levně!
Email: sl.ivanacentrumcz
Hledám podnájem v Ústí nad Labem
02.10.2006 18:34:00, Ivana, zhlédnuto: 1274x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
-
(14.09.2008 15:08:19, Lenka) Zdravim, jsem studentka a hledám ubytování v Ústí nad Labem! reagovat zde
Email: lenkabecvarovaseznamcz -
(16.09.2008 18:14:17, Marty) V ÚL to s privátama není jednoduchý, mohu ale poradit na ICQ ohedně kolejí máte-li zájem nebo i obecně o studiu v ÚL, přeci jen jsem tam už hoooodně dlouho :-) reagovat zde
(28.09.2012 20:49:12, Ifa) škoda, že nemáš skype ,.-))) ja icq nemam od 15stich,.-) taky jsem u UJEPu OŽP,.-) zopar info by sa aj hodilo ,.-) reagovat zde
-
-
(25.01.2013 16:13:55, Pavlína) Ahojte,
kdyby měl někdo zájem o ubytování v Ústí nad Labem, stačí napsat maila, či SMS nebo zavolat. Ubytování se nachází v blízkosti kampusu za nízké ceny. Majitelka upřednostnuje spíše muže, ale není problém se domluvit i v případě ženského pohlaví. Pokud budete shánět bydlení, bylo by vhodné, aby jste byli spíše s někým do dvojice. Pokoje jsou po dvou, případně 2 průchozí pro 4 lidi.
Pro více info mne neváhejte kontaktovat, možnost poslání i fota.
Pavlína reagovat zde
Telefon: 420775359736, Email: pavlina88.vyoralovaseznamcz -
(25.10.2014 10:08:03, Martin) Zdravím. Dívala ses třeba na inzertní portály? Já jsem nabídku viděl například na www.nabizej.cz a tuším, že i za slušný peníz. reagovat zde
Email: ataviraseznamcz
Podobné příspěvky:
- spolubydlení v Ústí nad Labem - Ubytování a stravování
- Ubytování v Ústí nad Labem - Ubytování a stravování
- Hledam podnajem v Olomouci - Ubytování a stravování
- Ústí nad Labem - Ubytování a stravování
- Hledám podnájem v Ostravě - Ubytování a stravování
- Hledám zařízený podnájem pro 6-7 - Ubytování a stravování
- Hledám ubytování OLOMOUC - Ubytování a stravování
- Podnájem nebo spolubydlení ve Zlíně - Ubytování a stravování