Dostala jsem se do Zlína na obor Ekonomika cestovního ruchu a do Brna na podnikové finance a obchod,jenže se teď jaksi nemůžu rozhodnout kam jít.Vždycky mě bavil cestovní ruch a jazyky,ale nevím,jestli do budoucna je to zrovna nejlepší řešení co se týče zaměstnání.Přece jenom dělat manažera v restauraci může každý kdo má aspoň nějakou praxi.No a podle jiných nemá VUT tak dobrý ohlas,ikdyž myslím (a podle různých hodnocení agentur) mají studenti lepší uplatnění.Celkově si stojí VUT o 2 pozice lépe než UTB FME.Díky za odpovědi:-)))
Email: joney.vseznamcz
UTB nebo VUT FP?

-
(14.07.2010 16:36:00, Ellie) Ahoj, studuji ve Zlíně a teď půjdu do druháku, co se týče této školy, tak možná stojí v žebříčku po VUT, ale zaměřuje se více na uplatnění v praxi, všeobecně se říká, že je to dvojjazyčná vš a tak je zde kladen velký důraz na angličtinu. Osobně jsem se dostala i na Masarykovu univerzitu na ekonomiku, ale zvolila jsem si UTB a to právě kvůli zkušenostem studentů, kteří mi potvrdili, že ve Zlíně je přístup k lidem a k výuce a celková atmosféra lepší než na jakékoli jiné univerzitě, možná je to i tím, že patří mezi nejmladší Vš a tak zde vědí, co je v dnešní době potřeba. Přeji hodně zdaru při výběru. reagovat zde
Podobné příspěvky:
- VSFS nebo MUP nebo CZU - Vysoká škola finanční a správní, a.s.
- FIS VŠE - Matematické metody nebo Statistické metody nebo Statistika a ekonometrie? - Vysoká škola ekonomická v Praze
Administrace příspěvku
Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.
Pravidla vložení
- Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
- Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
- Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.