VŠFS - Marketingová komunikace


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 14.05.2010 20:15:17, Query, zhlédnuto: 5859x, reakcí celkem: 11Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,

chtěl bych se zeptat, jak je náročné navazující magisterské studium Marketingové komunikace? Předchozí moje škola byla zaměřena na IT. Za jak dlouho lze dohnat vědomosti získané za 3 roky Bc. studia na market. komunikaci ? Jak jste s tímto oborem spokojeni (i Bc. studium) a nějaké další info, co je dobré vědět. Přístup kantorů/předměty apod.

Děkuji

Q.


  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.05.2010 12:41:51, P) Na VŠFS jsem si dělal druhý titul. U kolegů z marketingu vím, že je to spíše hodně teorie, takže biflovačka, co člověk nemusí moc chápat...praktický jediný problém je v tomto směru mikroekonomie a především makroekonomie, protože je to dost nabité matikou a abstrakcí (teď myslím mag.kurz makroekonomie, mikro myslím není takový problém).
    Moje první škola byla VŠE, na všfs jsem dělal aplikovanou informatiku - rozdíl jsem pozoroval jen takový, že v prváku je tam fakt hodně blbů, co to jdou zkusit, ale tak naštěstí ke státnicím nikdo takový nedošel.
    Co se přístupu týče, spousta kantorů je z VŠE či ČVUT (na mém oboru AI), některé jsem měl dokonce na VŠE i na VŠFS, rozdíly nedělají (na blbých Regionech mě vyhodila Trhlínová jednou na VŠE a podruhé i na VŠFS :) ).
    Jsou tam pedanti i takoví, co dají zkoušku formou testu...jako všude je to individuální.
    PS: Marketingovou komunikaci bych studovat nešel, je tam nejvíce těch "modelek" a podobných, protože se tam skutečně stačí jen drtit a drtit bez špatky uvažování.
    reagovat zde


Podobné příspěvky:
  1. VŠFS- Marketingová komunikace- kombinované studium ! - Vysoká škola finanční a správní, a.s.
  2. Magisterské studium - VŠFS nebo UJAK? Obor marketingová komunikace/mediální komunikace - Výběr vysoké školy
  3. vsfs - marketingová komunikace - Vysoká škola finanční a správní, a.s.
  4. VšFS - Marketingová komunikace - kombinovaná forma - Vysoká škola finanční a správní, a.s.
  5. Marketingová komunikace a PR (FSV UK) - Přijímačky, přípravné kurzy
  6. Marketingové komunikace a PR, FSV UK x UTB? - Výběr vysoké školy
  7. Marketingová komunikace - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
  8. VŠFS - Vysoká škola finanční a správní - Právo v podnikání - Vysoká škola finanční a správní, a.s.
  9. Dotazník k BP - Marketingová komunikace v HR - Ostatní
  10. VŠPP - Marketingové komunikace - kombinovaná forma - Informace o studiu

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace reakce

Heslo:

 

Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
  6. Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.
  7. Je zakázáno vkládat duplicitní příspěvky (chceš-li příspěvěk posunout do horních pozic využij možnost Obnovit).
  8. Je zakázáno používat vulgární slova.
  9. Je zakázáno vkládat komerční sdělení.
  10. Je zakázáno vkládat odkazy, které vkladateli nebo spřízněné osobě přinášejí provizi.
  11. Je zakázáno vkládat nabídky půjček a úvěrů.

Pravidla zobrazení

  1. Příspěvek bude zveřejněn ihned po jeho vložení.
  2. Za obsah příspěvku odpovídá jeho autor.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek nebo jeho část vymazat.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 18.05.2024 16:30:38.