Ahoj, všem budoucím pisatelům TSP a OSP :-)
Minulý rok jsem byla na Vašem místě i já. Naštěstí vše dobře dopadlo a dnes již studuji na Právnické fakultě MU.
Své nabyté znalosti bych chtěla uplatnit i tento rok, a proto Vám nabízím možnost soukromé přípravy na TSP a OSP.
Protože v Brně studuji a pobývám zde většinu týdne, byla bych ráda, kdyby i místo konání těchto "kurzů" bylo v Brně případně v jeho okolí.
Minulý rok jsem absolvovala kurz od společnosti Sokrates, přípravné kurzy Fido a TSP nanečisto.
Můj percentil v TSP byl 95,12 , OSP 95/100/84 (podle oddílů) a ZSV 99/79/93.
V případě zájmu nebo budete-li mít dotazy pište na můj e-mail: MravcovaKseznamcz.
S pozdravem Kateřina Mravcová
Email: MravcovaKseznamcz, ICQ: 238138530
\
25.10.2009 09:05:06, Kateřina Mravcová, zhlédnuto: 265x, reakcí celkem: 1Reagovat na příspěvek
-
(11.12.2009 23:09:07, Andrea) Ahoj...
vedela by si mi poradit a povedat na akej urovni su kurzy na pravo v agenture Sokrates. Som zo Slovenska a chcela by som vediet na akej su urovni a po pripade ktoru agenturu by si mohla doporocit. Chcem sa hlasit na MU a UK.
A ci su tito testy postacujuce.
Dakujem velmi pekne za odpovad na Ajka92zoznamsk
Dakujem reagovat zde
Email: Ajka92zoznamsk
Administrace příspěvku
Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.
Pravidla vložení
- Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
- Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
- Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
- Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
- Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.