Zdravím budoucí kolegy studenty dnes jsem si podal přihlášku a odeslal všechny potřebne dokumenty k přijetí, chci se zeptat jaké jsou možnosti ubytování ve Varech a také jací jsou profesoři na Anglinu a jestli její studium je hodně náročné nebo se to vše dá nabiflovat, ja zrovna na jazyky nejsem. Díky všem za odpovědi.
Email: cfkaseznamcz
Studium
06.05.2009 16:47:08, Radim, zhlédnuto: 1247x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
-
(01.06.2009 18:52:52, Lenka) Studuji na této škole druhým rokem na pobočce v Praze, myslím, že škola ujde. Já osobně v průběhu neměla na učení jazyka vůbec čas, jsou daleko horší předměty, vyhazuje se ze zkoušek asi tak jako na všech jiných školách. Kdo chce studovat právo tak doporučuji. reagovat zde
-
(01.06.2009 19:54:31, Radim) Ttj tak to bych snad mněl zvládnout, právo mně zajíma i právní předměty jedinou potíží je jazyk, ještě bych se chtěl zeptat jestli neznáš někoho kdo má individuální studijní plán a jestli je na škole vůbec možný? reagovat zde
Email: cfkaseznamcz -
(02.06.2009 20:23:30, Radim) ještě jsem se tě zapomněl zeptat jaké dělaqš zaměření jestli se můžu zeptat? já jdu na soudni a notař. adminu, jinač výše jsem psal že jdu do varu ale nakonec jdu do Prahy je to vyhodnější protože jsem z Ostravy, nevíš něco o nějakém levném ubytováni v Praze?Dík. reagovat zde
-
(22.06.2009 19:13:56, Lenka) Mam soudni a notarskou.spec. Kontakt nemam, ale vim o lidech co individual maji, vim o tech kteri na nej presli behem studia, ci si ho pak zrusili. Neni problem. Jinak zkouska z jazyka je az ve 3.rocniku u kombinovaneho studia. O bydleni nevim reagovat zde
-
-
-
(13.09.2009 12:04:15, Zdeňka) Ahoj Radime?
studuješ tedy na VSKV? Pokud bys měl zájem, nabízím k prodeji skripta, učebnice, otázky, rady. Jsem teď ve 3.ročníku v oboru: Právo v podnikání. (jsem dálkař)
Děkuji ti za odpověď
Zdeňka reagovat zde
Email: zdenkasarovatiscalicz
Administrace příspěvku