jak je to prosim s ubytovacim stipkem?kdo ma narok?
ubyt,stipko
18.07.2008 08:47:29, Mary, zhlédnuto: 100x, reakcí celkem: 3Reagovat na příspěvek
-
(18.07.2008 11:04:55, lili) já jsem na UK a tam mají nárok všichni....kdo si zažádá, má ho...jenom ti, co nemají kolej, dostávají míň...(já jsem Pražák, studuju v Pze, bydlím doma a taky nějakou tu kačku dostávám).. reagovat zde
-
(18.07.2008 14:08:30, Tereza) Taky jsem na UK a vse o ubyt.stipku si muzes přečíst na www.kam.cuni.cz
To stipko je jeste rozdeleno na 3kategorie podle tvy socialni situace. Takže si o tom přečti na tech strankach reagovat zde -
(18.07.2008 22:21:06, tarzan) Radši se mrkni na konkrétní vš - na web - tam to určitě najdeš. Nějaká škola to má dle kilometrů a nějaká plošně. Hlavně to musí být tvůj první studijní program, takže jestli už jsi na nějaký výšce byl nic nedostaneš. V Praze to bývá tak, že pokud nemáš v Praze trvalé bydliště tak na něj máš nárok. Já například bydlím hned vedle prahy a mám stýpko stejný jako lidi co jezdí z bůhví jaký Lhoty, at už jsou na koleji nebo ne. reagovat zde
Administrace příspěvku
Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.
Pravidla vložení
- Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
- Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
- Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
- Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
- Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
- Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.