Ahoj, je tady někdo, kdo se dostal na UJEP, obor Učitelství pro MŠ ? A těch, kdo už studují se chci zeptat, jak je to s hrou na klavír. Jaké požadavky mají? Nikdy jsem nehrála, teprve začínám. Učí se od úplného základu nebo se předpokládá nějaký um ? Díky
mateřská škola
14.07.2008 17:52:58, Violka, zhlédnuto: 367x, reakcí celkem: 14Reagovat na příspěvek
-
(14.07.2008 20:16:32, Kája) Ahoj, taky jsem byla přijata na Učitelství pro MŠ akorát jindě, a jak jsem zjistila, tak se začíná... nechcou nic převratnýho, taky neumím hrát :-) reagovat zde
-
(14.07.2008 20:37:37, Martina) Ahoj, holky chtěla jsem se zeptat zda jste na mateřinky dělaly z něčeho talentovky?? Jinak si myslím, že nebude velký rozdíl v náplni studia mezi předškolní pedagogikou na střední škole nebo vyškou (samozřejmě že trochu ano). Takže se budete učit klasika klavír, kytara, a flétna. Rozhodně nemusíte být klavírní virtuózky, ale přece jenom špetku hudebního cítění by učitelka k tomu ještě Bc. měla mít. reagovat zde
-
(14.07.2008 22:37:59, Violka) Děkuju za ohlasy. Na UJEP a co vím i do Plzně se talentovky nedělají. Jen OSP. reagovat zde
-
(15.07.2008 08:34:29, Kája) Ahoj, tak na OU se talentovky nedělají, nedělá se ani OSP... pouze se přihlíží k materiálům u přihlášky - praxe (ale musíš ji mít dostatek, je tam nával a berou malinko), seberozvojové aktivity, dobré známky, vyšetření foniatrie, logopedie a potvrzení od doktora, že můžeš moít tělocvik bez omezení to je myslím vše... reagovat zde
-
(16.07.2008 10:17:20, Sabina) Všem držím palce. Vím, jak se kolegyně na učitelství pro 1.stupeň ZŠ při studiu nadřely. Je to opravdu záhul! reagovat zde
-
(16.07.2008 20:04:51, Janula) Ahoj, nevíte, zda se začíná také úplně od začátků i oboru učitelství pro 1. stupeň? reagovat zde
-
(16.07.2008 20:19:35, Ivča) Ahoj, taky bych chtěla vědět jak je to s tím 1. stupněm, letos nastupuju, tak mám docela obavy, jelikož na klavír vůbec neumím... reagovat zde
-
-