Studenti českých i slovenských vysokých škol měli již potřetí příležitost zapojit se do celorepublikové výzvy společnosti Coca‑Cola HBC Management Challenge, na níž firma spolupracuje s neziskovou organizací JA Alumni.
Akce propojuje svět akademické sféry a úspěšného mezinárodního byznysu. Kvůli neustále se měnící situaci letos poprvé proběhla celá soutěž v on-line prostředí. Na dvacet webinářů, organizovaných ve spolupráci s partnerskými školami v Česku a na Slovensku, se připojilo 1 800 studentů.
„V rámci soutěže mají studentské týmy za úkol vypracovat praktickou případovou studii a pokud uspějí, mohou vyhrát mnoho zajímavých cen jako například den s manažerem Coca-Cola HBC, finanční odměnu, WOW zážitek dle výběru nebo nápoje pro studentskou akci. Členové vítězných týmů mohou letos poprvé zabojovat o stáž v naší firmě a získat tak možnost učit se od předních manažerů,“ uvedla Kiriaki Kritidi, personální ředitelka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
„Velice nás těší, že můžeme na Management Challenge s Coca-Colou HBC spolupracovat již třetím rokem. Ze studentské perspektivy vnímáme tuto výzvu jako pomocnou ruku k nastartování kariéry i jako prostředek ke zlepšení manažerských schopností a dovedností. Díky tomu máme možnost se v naší síti učit každým rokem novým věcem a posouvat projekt o kousek dál. Věříme, že se nám tento ročník opravdu vydařil, i když se veškeré aktivity musely přesunout do online prostředí,“ doplnily Eliška Straková, národní koordinátorka a Tereza Hyšková, správce sociálních sítí z JA Alumni, jenž sdružuje mladé a talentované lidi.
Studenti měli od října 2020 do konce ledna 2021 možnost sestavit tým, zvolit si jednu případovou studii a přijít s řešením. Celá soutěž probíhala v angličtině. Díky webinářům, jejichž témata byla vždy vybírána tak, aby co nejvíce vyhovovala partnerským vysokým školám a jejich studijnímu plánům, měli možnost poznat nejen podnikání v Coca-Cole HBC, ale také si nastavit svůj osobní rozvoj nebo zjistit, jak být úspěšný na sociálních sítích. Nejvíce studenty zaujala marketingová témata. Manažer marketingu Lukáš Rokošný a národní manažer marketingu Pavel Beroušek studentům během svých webinářů představili, jak správně naplánovat marketingovou kampaň. Finanční ředitel společnosti Ion-Alin Cojocaru a finanční manažerka komerčních služeb Petra Lara studenty je zase seznámili s korporátními čísly.
Letos vyhrály tyto týmy:
1. Kapůča: Nikola Lomenčíková (CEMS VŠE), Julie Janáková (VŠE), Martin Rampa (VŠE), Martina Kopová (Erasmus School of Economics), Berta Šimonová (CEMS VŠE)
2. Cherry Eco Coke: Christopher Svitok (Newton College, Brno), Pascal Masár (Newton College), Jana Hochel The University of Cambridge), Aleksandar Brdar (Masarykova univerzita, Brno).
3. Recycle The Feeling: Johana Karbanová (VŠE), Matěj Hronek (Univerzita Karlova), Martin Stanislav (Univerzita Karlova), Jaroslav Pryjmak (Technická univerzita v Liberci)
Absolutní vítěz se může těšit na odměnu ve výši 25 000 Kč/1 000 EUR a den s generálním manažerem. Druhý tým si vybere WOW zážitek a třetí získá nápoje společnosti. V letošním ročníku se sešlo mnoho kvalitních projektů, zpracování bylo na velmi vysoké úrovni.
Email: patricie.sedivacchelleniccom, Web: https://cz.coca-colahellenic.com/cz/pracujte-s-nami/coca-cola-hbc-management-challenge
Třetí ročník Coca-Cola HBC Management Challenge vyhlašuje vítěze
Kategorie: Konající se akce
10.03.2021 13:06:12, Patricie Šedivá, zhlédnuto: 498x, reakcí celkem: 0Reagovat na příspěvek
Podobné příspěvky:
- V březnu odstartoval třetí ročník soutěže UniCredit Bank Nápad roku 2010 - Zajímavosti
- 11. ročník veletrhu Profesia days se vydařil. - Konající se akce
- DNA, H2O NEBO GMO? BLÍŽÍ SE 3. ROČNÍK LIFE SCIENCES FILM FESTIVALU - Konající se akce
- 4. ročník Czech Jazz Contest zve studenty a mladé jazzové nadšence - Konající se akce
- Duhová kulička vyhlašuje soutěž pro studenty! - Konající se akce
- Jak se neztratit na vysoké škole - část třetí: Další zdroje informací - Ostatní
Administrace příspěvku
Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.
Pravidla vložení
- Vložením článku (příspěvku) souhlasíš s jeho zveřejněním na webu Vejska.cz.
- Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné článek upravit, obnovit nebo odstranit.
- Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného článku.
- Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
- Je zakázáno používat cizí zdroje bez jejich uvedení.
- Je zakázáno používat vulgární slova.
Pravidla zobrazení
- Článek musí být schválen.
- Za obsah článku odpovídá jeho autor.
- Obsah článku musí být vysokoškolské tématiky.
- Vložení PR článku (kategorie Sponzorované) podléhá platnému ceníku.
- Komentáře k článku (pokud jsou povoleny) se zobrazí ihned po jejich vložení.
Pravidla provize
- Nárok na provizi vzniká dnem zveřejnění článku na webu Vejska.cz.
- Provize bude uznána pouze u článků, které jsou vlastním dílem jejich autorů.
- Provize bude připsána na uvedený účet (za splnění bodu 1) do 14 dní.
- Provizi lze nárokovat pouze u článku, u kterého bylo uvedeno číslo účtu.
- Výše provize je 100 Kč za každý schválený článek.
- Minimální vyplácená částka provize je 100 Kč.
- Provizi nelze kombinovat s běžícími soutěžemi.
- Tato akce je platná do odvolání.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 03.10.2024 16:35:07.