Nestudujete někdo nebo nemáte informace o Husitské teologické fakultě UK? Konkrétně Učitelstv etiky, náboženství a filozofie í pro střední školy? Jsem teprv ve třeťáku, chtěl bych na vejšku a slyšel jsem, že to neni moc náročný....Ale jsem katolík,nevadí to?
Husitská teologie
01.03.2007 19:21:03, petr, zhlédnuto: 539x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
-
(13.03.2007 20:24:20, sarinkab) ahoj, já jsem v 5.ročníku na HTF UK, studuji psychosociální studie a také obor učitelství. Na oboru učitelství, tam tolik jazyků nepotkáš, jen max.2, podle zaměření (bloku) - pokud se zaměříš na husitskou teologii tak hlavním klasickým jazykem, tzn. 4 semestry po zápočtech a potom zkouška, je latina.Pokud si vezmeš zaměření judaistika, tak hlavním, viz.výše, budeš mít hebrejštinu, resp. 2 semestry základů hebrejského jazyka a 2 semestry biblické hebrejštiny, a patrně i ivrit (moderní hebrejština) - možná jen jako volitelný. Při zaměření na pravoslaví to je základy řečtina 2 semestry a řečtina 2 semestry. Studium je celkem ok, někdy je něco horšího a těžšího, pro mě to je třeba blok z novověké filosofie a třeba i noetiky...neboj, to zvládneš reagovat zde
Email: sarinkabseznamcz, ICQ: 220057738 -
(04.03.2007 17:23:58, ivanka) ahoj...no ja se chci hlasit na socialni pedagogiku a asi te musim zklamat...jestli mi tam rikali pravdu tak budes studivat taky nejmin tri jazyky...myslim ze starorectinu aramejstinu a hebrejstinu...takze hodne stesti... reagovat zde
-
-
(02.03.2007 10:24:49, markéta) na HTF studuje moje sestra- religionistiku. Myslím, že není tolik náročné se na tuhle školu dostat, ale samotné studium potom náročné je (hlavně díky studiu jazyků, jako je hebrejština, řečtina, latina a arabština). A co se týče toho, že jsi katolik, tak sestra je nevěřící a žádný problém jí to na škole nedělá. reagovat zde
Podobné příspěvky:
- Mgr. Husitská teologická f. a FF estetika - Zkoušky, zápočty, státnice
Administrace příspěvku