Od dvanácti let se učíme jinak
Název školy: | Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem |
Název předmětu: | Úvod do psychologie |
Vloženo: | 07.11.2009 |
Vytvořeno: | 30.12.2008 |
Typ materiálu: | seminární práce |
Počet stran A4: | 4 |
Velikost souboru: | 103.47 kB |
Jazyk: | česky |
Autor: | Ivana Vavrová |
Počet stažení: | 183x |
Popis: | Často to vypadá, že dítěti řeknete stokrát: „Tohle nesmíš!“ nebo „Takhle je to špatně!“ A ono to stejně udělá znova. Anebo naopak chválíte a chválíte… a výsledky se stejně nedostavují. Vědci přišli na to, že je třeba zohlednit jejich věk. Osmileté děti mají na rozdíl od dvanáctiletých dětí anebo dospělých zásadně odlišnou strategii učení. |
Materiály, které by tě mohly také zajímat
- Psychologie osobnosti, sociální psychologie - esej
- Psychologie osobnosti, sociální psychologie - esej
- Psychologie osobnosti, sociální psychologie - výpisky
- Psychologie osobnosti, sociální psychologie - zpracované otázky
- Kapitoly z psychologie pedagogické a sociální - seminární práce
- Obecná psychologie - zpracované otázky
- Úvod do obecné teorie hodnot (axiologie) - seminární práce
- Úvod do filosofie - tahák
- Úvod do účetnictví - přednášky
- Úvod do programování v jaz. Pascal -
Poslední aktualizace údajů na stránce: 10.10.2024 12:27:02.