Přestup na jinou Vš

← Všechna témata Kategorie: Výběr vysoké školy 2 reakce 579 přečtení
Marie Nevrklová26.09.2019 08:40
Dobrý den, ahoj.
Obracím se tady na vás s docela složitou situací. Momentálně studuji na Pdf Muni- obor učitelství pro 1.stupeň. Bohužel se mi tady vůbec nelíbíco se týče předmětů. Chtěla jsem se zeptat, jestli je možný přestup na jinou Vš. Konkrétně na Muni Fakulta sportovních studií. Vim,že je to úplně jiné zaměření (ale dříve jsem vrcholově sportovala). Hodně jsem se pro tennto obor nadchla,bohužel už bylo po příjmacím řízením a přihláška nešla podat.
Dokázali byste mi nějak poradit? Popř,jestli by přestup šel podložit na základě předchozích sportovních úspěších?
Děkuju moc.
Email: E-mail
  • x26.09.2019 13:08
    Přestup je hodně limitovaný příbuzností studií. Až na několik málo výjimek je možný jen v rámci jednoho programu. A to ještě pouze po uzavření semestru před zahájením nového. Ve všech ostatních případech je jedinou cestou zanechání studia, nové přijímací zkoušky a v případě úspěchu by bylo možné uvažovat o uznání některých předmětů.

Představa, že by toto bylo možné na začátku semestru a do naprosto odlišného programu, svědčí o to, že jste naprosto nepochopila, o čem je studium na vysoké škole. Je to totiž na úrovni nesprávnosti srovnatelné s úvahou "jako učitel tělocviku jsem měl základy anatomie a proto se můžu pustit do operace žlučníku".

Přijímací zkoušky můžete dělat až do akademického roku 2020/21. Do té doby buď ukončete studium a vydělávejte si, nebo se vybodněte na veškeré předměty, které máte předepsané pedagogickou fakultou, a zapište si co nejvíc předmětů z FSpS, které by vám mohly být uznány. To první je pro vás výhodnější, protože si nemyslím, že jako autorka nápadu na "kouzelnický přestup" byste si dokázala poradit s výběrem předmětů.
  • x26.09.2019 13:18