Ahoj,
chci se zeptat, zda někdo nestudujete Manažerská studia - řízení lidských zdrojů na UJAKu? Školný je vysoký a tento obor je už jen na UK a tam jsem se bohužel nedostala, můžete mi sdělit, zda ta škola stojí za ty peníze či nikoliv?
Chci se něco naučit a ne jen mít titul 🙁 děkuji 😊
Email: E-mail
-
N Nikola04.12.2010 00:13 Ahoj.Já na této škole studuji první ročník sociální a masovou komunikace.Za sebe Ti píši ,že z této školy odcházím a jsem ráda,že jsem zatím vyhodila jen 25OOO. Tahle škola vůbec není perspektivní.Pokud ti jde jen o titul a je to jedno ,že budeš mít potíže nalézt práci tak je ta škola v pohodě,lehká a dá se zvládnout.Bohužel jinak se ti budoucí zaměstnavatelé vysmějou protože nemá žádnou úroveň.Spousta předmětů ,ale žádný pořádný zaměření.Mám spoustu kamarádek ,které ji vystudovaly a je jim to naprd protože nemohou sehnat práci.A to ne proto ,že jsou neschopné,ale proto ,že si každej řekne hm ujak..nejsem žádná odpůrkyně soukromek😊.Mám je ráda,je tam lepší úroveň a spousta jiných věcí,ale tahle škola mě dost zklamala takže prchám pryč.Ten tvůj obor by nemusel být špatný ,ale ...Radši se víc poptej.Za mě píši ne😊
Email: E-mail -
L Lucy04.12.2010 13:47 o této škole vím jen z doslechu ale nic pěknýho..upřímně je to dávačka a továrna na tituly. proti soukromým taky nic nemám..ale pokud chces kvalitu tak na ujak nechod. Kamarádka ted koncí obor komunikace a lidské zdroje na všem a to je jiné kafe..😊-
N Nikola04.12.2010 17:14 Přesně tak.Souhlasím továrna na tituly.Pokud chceš mít jen titul a moc se nenadřít tak je to ideální.Často slýchávám od kamarádů ,že dnes na škole nezáleží,jen na titulu.Je to ta největší ***,které můžou uvěřit fakt jen ***.Když budeš mít titul a nevyznáš se tak tě každej pošle i titulem někam.
Email: E-mail -