Nesplneni letniho semestru, kdyz jsem prijaty na jinou vs

← Všechna témata Kategorie: Informace o studiu 1 reakce 816 přečtení
jmeno15.05.2014 21:58
Dobry den, mam dotaz ohledne statusu studenta. Nyni studuji na ujep, uspesne jsem se dostal do letniho semestru, ale zaroven jsem prijat na jinou skolu na kterou chci jit. Ta nova skola ma zapis az v zari, otazkou tedy je, jak to udelat, abych byl studentem az do zari ikdyz nesplnim pozadavky pro studium za letni semestr. Jsem studentem az do zacatku dalsiho, tedy zimniho semestru? Predem diky za odpovedi

Email: E-mail
  • Tomík17.05.2014 23:43
    No nejsi. Studentem přestáváš být nabytím moci rozhodnutí o vyloučení ze studia. Dobré ovšem je, že kontrola studijních povinností probíhá obvykle ke konci osmého měsíce, tedy tě vyhodí až potom. No a do studia se zaposuje obvykle v září. A pro platbu zdravotního pojištění (a různě slevy na daních apod.) je důležité, abys byl studentem alespoň jeden den v daném měsíci. Takže stačí když budeš mít studentskou legitku jeden den v osmém z původní školy a jeden den v devátém z nové školy a pro tyto účely státu to bude v cajku. Mezitím nepotřebuješ být nutně studentem. (Třeba půlku září být studentem nemusíš.) Kontinuálně to asi neuděláš, pokud ta škola nemá posunutý termín pro kontrolu studia.

Napsat odpověď

Reakce se zobrazí přímo pod zprávou, na kterou odpovídáš. Pole s * jsou povinná.

Kdo odpovídá

Pokud jméno nevyplníš, zobrazí se Anonym.

Text příspěvku *

Piš věcně a bez osobních údajů.

Text musí mít alespoň 5 znaků. Můžeš použít tučné písmo, kurzívu, seznam, citaci, odkaz a emoji.

Nastavení příspěvkuvolitelné

Základní nastavení

Upozornění na reakce

Po zapnutí budeš dostávat e-mailem upozornění na všechny nové reakce pod tímto příspěvkem, včetně vnořených odpovědí.