Ahoj všichni 😊
Chtěla bych se zeptat nějakého absolventa, nebo studenta magisterského oboru Mediální studia na UK v Praze, jak probíhá výuka. Chtěla bych u toho nadále pracovat, a tak by mě zajímalo, jestli je výuka náročná, když nejsou přednášky a cvíka a taky jak často probíhá - jestli jen víkendy, nebo jsou to spíš dny v týdnu.
Budu moc vděčná za odpověď!
A.
Email: E-mail
-
L Lucka10.01.2011 18:14 Ahoj Ani, jsem aktualne student prvniho semestru a pred tim jsem studovala bc. Je to koncipovane specialne pro lidi, kteri uz pracuji, cili vyuka tak narocna neni. Je vzdy 3x za pul roku cely v patek od cca 9hod do pozdniho odpoledne. Teoreticky je ucast povinna, ale prakticky to nekontroluji (jeden cas kontrolovali, ale ted ani ne a ani z nepritomnosti nejsou zadne postihy pokud vim..). Je to spis o samostudiu (mame citanky na netu), protoze za 3 hodiny za pul roku se toho moc nenaucis. Na hodine se vzdy zadaji ukoly (vetsinou neco napsat, nejakou seminarku apod.) a ty musis do stanoveneho terminu odevzdat. Coz se da, nekdy ukol ani nezadaji. A o zkouskovem zkousky, vetsinou maximalne tak ze 3-5 predmetu s tim, ze mas 3 pokusy. Takze pri praci se to opravdu zvladat da, je to hodne o psani nejakych praci, takze ty si muzes napsat kdyz mas zrovna cas 😊 Kdyby jsi jeste neco chtela vedet, tak se zeptej.-
J Jara Novak25.01.2011 22:12 Já bych otázku měl 😊). Už se na tento obor hlásím třetí rok a absolutně netuším, jak se pořádně připravit, protože mě docela zaskočilo, jak obsáhlé znalosti (především aktuálního dění u nás i ve světě) vyžadují. Samozřejmě chápu, že vyžadují znalost důležitých událostí, ale třeba otázky týkající se návštěvy prince Charlese nebo dotazy k seriálu Ošklivka Katka, to mě prostě překvapuje 😀 😀. Nemáš nějakou radu, na co se soustředit, čemu se věnovat, abych měl u přijímaček větší šanci, moc bych se chtěl dostat. Děkuji.
Email: E-mail -