Skvělá volba pro studium ekonomiky a managementu

Student07.02.2025 12:01 · Nabídka
Dobrý den,
škola má příjemné a moderní prostředí, které mi velmi vyhovuje. Jsem studentkou kombinovaného studia, což mi umožňuje skloubit vzdělání s prací a osobním životem. Přednášky jsou zajímavé a oceňuji, že vyučující propojují teorii s praxí – díky jejich zkušenostem z reálného byznysu dostávám mnohem lepší přehled o dané problematice.

Navíc mě baví školní podcast, který přináší zajímavé pohledy na různá témata, a také aktivity, které studenti připravují pro ostatní. Je skvělé vidět, že škola podporuje nejen vzdělávání, ale i komunitní život a vzájemnou spolupráci mezi studenty.

Celkově jsem s VŠEM velmi spokojená a rozhodně bych ji doporučila všem, kteří hledají kvalitní vzdělání s praktickým přesahem. 👍

Email: E-mail
  • Dr. rer. nat. M. M.21.02.2025 19:14
    Fake recenze za kredity.
    • Student28.02.2025 06:52
      Recenzi píšu na základě vlastní zkušenosti. Před nástupem na VŠEM jsem se v ekonomii nepohybovala, a právě proto mi zdejší předměty přijdou zajímavé a přínosné. Líbí se mi, že jsou pro mě nové a že vyučující díky své praxi dokážou výklad obohatit o reálné příklady, na kterých si danou problematiku lépe představím.

Napsat odpověď

Reakce se zobrazí přímo pod zprávou, na kterou odpovídáš. Pole s * jsou povinná.

Kdo odpovídá

Pokud jméno nevyplníš, zobrazí se Anonym.

Text příspěvku *

Piš věcně a bez osobních údajů.

Text musí mít alespoň 5 znaků. Můžeš použít tučné písmo, kurzívu, seznam, citaci, odkaz a emoji.

Nastavení příspěvkuvolitelné

Základní nastavení

Upozornění na reakce

Po zapnutí budeš dostávat e-mailem upozornění na všechny nové reakce pod tímto příspěvkem, včetně vnořených odpovědí.

E-mail se veřejně nezobrazuje. Slouží k upozornění na nové reakce a k ověření autorství. Bez e-mailu nelze později ověřit, že jsi autor, proto nebude možné vyhovět žádosti o úpravu nebo odstranění příspěvku.