Za mě VŠEM ano!

Kamila26.06.2016 23:11
Rozhodla jsem se, že sem napíšu mé zkušenosti se VŠEM. S touhle školou jsem spokojená a mám ji ráda. Samozřejmě pár věcí, které mi zcela nevyhovují se najde (třeba to cestování - jsem až z Černého mostu a doprava nic moc, hlavně ty spoje - ale na druhou stranu pro ty co řídí a mají auto, tak je to super - parkovacích míst je více než dost).

Když si dám vše dohromady, tak jsem jako student fakt spokojená a na tuhle školu bych šla znovu. Pracuji na pozici, která je velmi časově náročná a tak jsem ráda, že i díky VŠEM stíhám a mohu dělat kariéru. Díky za to, protože praxe je potřeba!
  • ****27.06.2016 10:54
    Bojte se! Je po přijímačkách na většinu veřejných! Období Guerilla marketingu a billboardů na VŠ v MHD přichází! Kajte se, kajte se, dokud můžete! Konec je blízko!

Je úsměvné, jak se v poslední době pravidelně ve vlnách vždy objeví 4 různí lidé (občas i více), co k VŠEM napíší v rozmezí pár minut ty nejfamfárovější hodnocení. I když jméno Kamila se tu již několikrát opakovalo. Že by to vyjímečně nebylo PR oddělení, ale jen uražená studentka?
    Asi prostě jen ta náhoda není to, co bývala…
    😀
    • Honza28.06.2016 10:22
      Člověk, který se neumí ani představit nestojí za odpověď. Já si tedy pod těmi hvězdičkami něco představím, jo? 😀

Hele a teď k tématu, přítelkyně studuje VŠEM a je tam taky spokojená. Souhlasím teda, že to je fakt štreka a že mě fakt nebaví ji tam vozit, ale... myslím si, že kvalita dobrá!

Já studuji VŠE a moc spokojený nejsem, zastaralé postupy, člověk si tam pořád připadá jak když někoho otravuje...
      • Radek28.06.2016 19:13
        To si neuvědomujete, že děláte VŠEM medvědí službu? Vždyť na takovou propagaci se chytnou tak možná děcka z učňáků.
        • x29.06.2016 08:26
          To není medvědí služba, to je na jejich PR oddělení výjimečně racionální úvaha. Oni dobře vědí, že nemají potenciál oslovit ani průměrné maturanty a musí cílit na ty podprůměrné 😀