Fakulta managementu

← Všechna témata Kategorie: Vysoká škola ekonomická v Praze 4 reakce 2467 přečtení
Dzejk21.04.2015 01:13
Ahoj, studuji Bc. na ČZU-PEF a už přemýšlím pomalu na Magisterské studium. Chtěl bych pokračovat na ČZU prezenčně a dálkově na VŠE Fakultě managementu v J. Hradci a zajímal by mě názor na tuto školu někoho kdo jí studuje, především magistra. Prosím nevyjadřujte se k ČZU, pověsti o této škole mě fakt unavují a vskutku nezajímají. Díky 😊
  • mp21.04.2015 08:05
    Pověst PEFky jste přece právě naznačil sám svým rozhodnutím.
    Na PEF budete pokračovat kvůli studentským výhodám ( daně rodičů, daně své, zdravotní, mj. již ne sociální!!!) a PEFku nahradíte pak v CV FM VŠE.
    Pokud byste sám považoval PEFku za skvělou, tak nepůjdete studovat jinam více méně to samé.
  • Inkvizitor21.04.2015 10:53
    Dovolil bych si technickou poznámku: Skutečně si myslíš, že je účelné studovat souběžně dva blízké obory? Jistě, je to pohodlnější, ale trochu zbytečné, pokud se skutečně cítíš na studium dvou navazujících magisterských oborů souběžně, klidně se poohlédni po něčem "vzdálenějším". Zákon o vysokých školách to umožňuje a většina škol se tomu nebrání (samozřejmě pokud máš odpovídající znalosti).

Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
  • !!!!22.04.2015 09:08
    Berou 190 lidí na všechny mgr.
    60 % bez přijímaček z vlastních absolventů
  • jajush04.06.2015 22:14