Marketinková komunikace - bližší info

← Všechna témata Kategorie: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2 reakce 1640 přečtení
Katka18.01.2014 17:05
Zdravím,

Najde se někdo, kdo studuje tento obor na UTB?😊 Zajímalo by mě jaká je náročnost studia a další osobní zkušenosti?😊 Díky za reakce!
  • Petr Novak01.02.2014 15:01
    Ahoj,
    já to studuju, mám za sebou první zkouškový a musím říct, že je to naprosto boží 😊

Náročnost studia není velká, podle mýho názoru se jede spíš na to, že to lidi baví, sami se zapojujou do projektů a dělaj věci navíc (copywriting, kreativa, produkce, propagace, sponzoring, sociální média, weby, PR...). Nápady do reklamy prostě jednoduše ve skriptech nevyčtete 😊 Jezdí se na konference, na mailu se co týden objeví nabídka stáže, pořádání eventu, pomoc s propagací. V předmětech dost často mluví lidi z praxe (Red Bull, Bohemia Chips), to se dá ostatně vidět i na Youtube NeonTV 😊 Spousta lidí od nás je na twitteru, ať už učitelé, nebo absolventi jsou docela vidět/slyšet - namátkou mě napadá Jan Habich, Olga Biernátová,...

Skvělá je i spolupráce s ostatníma ateliérama fakulty (fotka, grafickej design, design oděvu, obuvi, skla...), takže pokud někoho žere focení, photoshop, fashion marketing nebo něco z týhle branže, má perfektní možnosti hledat kontakty

Co se týče dalších dotazů (k přijímačkám, třeba něco podrobnějšího a tak), můžete napsat přímo mě na mail, nebo na zeď/zprávou na FB ústavu - facebook.com/marketingovekomunikace

Web: petrnoxnovak.cz

Email: E-mail
    • Veronika20.02.2014 10:52
      Ahoj,
      mám zájem studovat obor marketinková komunikace a zajímalo by mě jaká je náročnost přijímacích zkoušek. Jaký je kolektiv- spolužáci, učitelé a náročnost celkového oboru.
      Děkuju

Email: E-mail

Napsat odpověď

Reakce se zobrazí přímo pod zprávou, na kterou odpovídáš. Pole s * jsou povinná.

Kdo odpovídá

Pokud jméno nevyplníš, zobrazí se Anonym.

Text příspěvku *

Piš věcně a bez osobních údajů.