UTB - účetnictví a daně

← Všechna témata Kategorie: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 3 reakce 1885 přečtení
Lucka04.11.2012 22:36
Ahoj, studuju ekonomku na Masarykově univerzitě a přemýšlím o přestupu do Zlína na obor účetnictví a daně...Máte někdo zkušenosti s tímhle oborem? Jaká je náročnost atd.? Byla jsem na ekonomickém lyceu a účetnictví mě docela bavilo, tak bych to chtěla zkusit. Díky za odpovědi 😊

Email: E-mail
  • JuJu09.02.2013 13:11
    ahoj, ja sem chodim, sice 1. rokom ale zatial si nemozem stazovat som uplne spokojna.
    vsetko s ada zvladnut, hlavne ked si z obchodky.
    podnik.ekonomiku sme mali len základy oproti tým co maju manažment..takze pohodicka -😊)
    trz v 2.semestri mame mame ucto (dane su 2. roc,1.semester)...a povedala nam vyucujuca, ze ak sme z obchodky, nemusime chodit vobec na cvika, nekontroluje dochadzku, staci spravit len zapoctovy test 😊) a to su len zaklady ucta, zaradovanie do aktivúpasiv, jednoduche uctovanie - 221, 211, mzdy, faktury... 😊

čiže si myslim, ak si bola na OA na SŠ a niečo z toho vieš, tak mas veľku sancu, ucit sa moc neucis, zvacsa sa opakuje to co sa btralo na OA... akurat matika robí viacerím problemy, ale komu nie😀
  • JuJu09.02.2013 13:11
    ahoj, ja sem chodim, sice 1. rokom ale zatial si nemozem stazovat som uplne spokojna.
    vsetko s ada zvladnut, hlavne ked si z obchodky.
    podnik.ekonomiku sme mali len základy oproti tým co maju manažment..takze pohodicka -😊)
    trz v 2.semestri mame mame ucto (dane su 2. roc,1.semester)...a povedala nam vyucujuca, ze ak sme z obchodky, nemusime chodit vobec na cvika, nekontroluje dochadzku, staci spravit len zapoctovy test 😊) a to su len zaklady ucta, zaradovanie do aktivúpasiv, jednoduche uctovanie - 221, 211, mzdy, faktury... 😊

čiže si myslim, ak si bola na OA na SŠ a niečo z toho vieš, tak mas veľku sancu, ucit sa moc neucis, zvacsa sa opakuje to co sa btralo na OA... akurat matika robí viacerím problemy, ale komu nie😀
    • Lucka28.06.2013 19:52