Systémové inženýrství a infomatika v Pardubicích

← Všechna témata Kategorie: Univerzita Pardubice 3 reakce 1478 přečtení
Jana13.07.2010 11:31
Ahoj, studuju už jednu VŠ a uvažuju, že bych ještě kombinovaně zkusila systémové inženýrství a infomatiku na UPCE, ale nemůžu se rozhodnout jestli informatiku ve veřejné správě nebo informační a bezpečnostní systémy? Prrosím jestli máte s některým zkušenosti, podělte se. Jde mi taky o to, jaká je tam náročnost, úoveň, přístup učitelů...hlavně teda k dálkařům... Doporučili byste to, vyplatí se to?? Díky
  • Veronika13.07.2010 19:07
    Známý tam studuje podobný obor také kombinovaně a nestěžuje si. Navíc je s tímto oborem velmi dobré uplatnění, tak do toho jdi.
    • Alča16.07.2010 15:58
      já jsem tam byla tenhle školní rok na informatice ve veřejný správě, jinak profesoři jsou skvělí,hlavně ten na psychologii,ale je tam hodně těžká matika,nestačí gympl,je to hodně pokročilá matika,statistika a pravděpodobnost,jinak matika se prolíná v 9 předmětech z celkových 11,já jsem studium ukončila kvůli zaměstnavateli,kterýmu se nehodilo,jak jsem jezdila na zkoušky.
      Ale pokud ti nevadí,že se budeš muset spoustu matiky doučit sama nebo sehnat nějaké doučko tak tam jdi.
      • Lucie15.07.2011 08:26
        Ahoj, uvažuji o tom samém, matika mi vždycky poměrně šla, ale zahrabala jsem jji na Hotelové škole, kde prostě nebyla probírána na řekněme žádné úrovni. Proto se docela bojím, že bych to nezvládala..dá se dobře sehnat to doučování? nemám problém s tím se něco naučit, ale opravdu asi nejsem žádný matematik😊 Chci jenom slyšet objektivní názor někoho, kdo tam studuje, jestli je to opravdu tak nemožné😊 děkuji

Email: E-mail

Napsat odpověď

Reakce se zobrazí přímo pod zprávou, na kterou odpovídáš. Pole s * jsou povinná.

Kdo odpovídá

Pokud jméno nevyplníš, zobrazí se Anonym.

Text příspěvku *

Piš věcně a bez osobních údajů.

Text musí mít alespoň 5 znaků. Můžeš použít tučné písmo, kurzívu, seznam, citaci, odkaz a emoji.