Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Reklama.
Přidej se k nám.
Anketa.
Podle čeho vybíráš zejména vejšku?

Obtížnosti (19%)

Prestiže (18%)

Vyučovaného oboru (28%)

Ceny (16%)

Blízko domova (16%)

Celkový počet odpovědí: 10043.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
Zpětné odkazy.

všcht vs. přf uk

← Všechna témata Kategorie: Univerzita Karlova 3 reakce 3793 přečtení
Anni18.07.2016 20:41
Ahojky,
uvažuju o tom, že budu studovat chemii, a to buď na VŠCHT (asi obor Chemie a chemické technologie nebo Analytické a fyzikální chemie) nebo na PřF UK (obor Chemie). O VŠCHT jsem slyšela už hodně, vesměs rozporuplné reakce, o studiu na Přirodovědě žádné info nemám. Máte někdo zkušenosti s chemií na PřF? Případně s CHCHT nebo AFCH na VŠCHT? Díky za jakoukoli reakci!
Anni
  • Raymond11.12.2016 01:00
    Ahoj, pokud se stále rozhoduješ. Studuji VŠCHT a mám jen pozitivní dojmy. Každopádně počítej s tím, že lehká škola to není, je tam hodně matiky (ta chemie tam je hodně probíraná z fyzikálního hlediska). Obor chemie a chemické technologie má široké uplatnění v průmyslu, analytická chemie je taky hodně žádaná. U obojího je té matiky a fyziky zrovna docela dost. S uplatněním problém není, samozřejmě je možné na netu najít v tomhle smyslu i dost negativních reakcí - problém je v tom, že možnosti uplatnění a práce odporují představám některých lidí a nakonec s tím seknou, no. Ale to se děje ve všech oborech. Záleží na tobě, jaký máš k chemii vztah. Na PřF UK bych si dal asi pozor. Já osobně žádné zkušenosti nemám, ale pro praxi je prostě lepší VŠCHT.
  • Honza30.12.2016 22:01
    Můj kamarád je UK, taky na chemii a pokud jde o učivo chemie, tak všcht je na tom o 100 % líp 😉 je to více technická škola, kde se té chemii věnují ze všech stran, což na UK tak úplně není a pořád to je "jenom" přírodověda. Studium je více teoretické a je to tedy víc o "učení nazpaměť".
    • Tomas17.12.2021 23:41