Otázky na studium na FSE UJEP - ekonomika a management

Lady21.09.2019 18:21
Ahoj všichni,

ráda bych Vám nabídla možnost ptát se na jakékoliv otázky vztahující se ke studiu na FSE UJEP, konkrétně k oboru ekonomika a management - bakalářského i navazujícího studia. Ráda Vaše dotazy zodpovím.
  • Veronika25.01.2020 21:52
    Ahoj,

chtěla bych se zeptat na náročnost studia - např. jak je náročné v porovnání třeba s jinými fakultami a jejich programy, jaké předměty jsou náročné atd. Jelikož nejsem úplně studijní typ a chci při studiu pracovat (šla bych do kombinované formy), tak se ptám, zda se to dá zvládnout bez větších potíží. Případně jak dlouho se na zkoušky musíte připravovat?

Děkuji.😊

Email: E-mail
  • Pepa27.05.2020 10:09
    Dobrý den,
    sháním doučování na předmět Data a rozhodování - třetí ročník, dalo by se s Vámi domluvit?

• Anna Marie Kostlánová05.03.2021 11:46
    Krásný dobrý den přeju, jsem studentka Gymnázia 4. ročníku a ráda bych se ucházela o možnost studovat tento obor) Každopádně moc studijní typ nejsem, problém s učením nemám, ale nejsem typ člověka, který by u studia trávil víc jak 2 hodiny denně, proto jsem se rozhodla, že bych uvítala studium v kombinované formě a k tomu zároveň pracovala, jsem lehký workoholik😊)

Takže se chci zeptat, jaká je náročnost studia?
    Jak často se jezdí na přednášky v kombinované formě v případě od kolika do kolika? (budu dojíždět)
    Máte nějaké doporučené studijní podklady?
    Jaký je rozvrh pro první ročník? (chtěla jsem se na harmonogram podívat, ale bez přihlášení mě to tam nepustí, ale jelikož ještě nejsou otevřené přihlášky na tento rok 2021/2022, tak podat přihlášku a přihlásit se do systému ještě nemohu), ráda bych to porovnala případně s jinými fakultami😊)
    Dále angličtina není mojí silnou stránkou, ale miluju němčinu, lze si ji u vás na tomto oboru zvolit či nikoliv?

Předem děkuji za odpověď a přeju hezký den😊)

reagovat prosím zde:

Telefon: 420604517053

Napsat odpověď