Caute vsetci..viem ze niektori cesky studenti nemaju radi ked im miesta na fakultach obsadzuju Slovaci, ale poradte mi prosim niekto. Idem prave pisat odvolanie na PF do Olomoucu a neviem ci to napisat po cesky alebo po slovensky. nechem posobit na nich nejak negativne keby to pisem po slovensky , na druhej strane zas nechcem vyzerat ako ritolez ked to bude po cesky..tak ako teda? dakujem za kazdu reakciu...
cesky ci slovensky?
08.07.2007 21:16:07, hmpff, zhlédnuto: 115x, reakcí celkem: 7Reagovat na příspěvek
-
(08.07.2007 22:37:12, hmpff) hej? dakujem veelmi pekne ..ja sa ti potom ozvem ked to napisem, ok?..no a teraz to mam chapat tak ze lepsie to bude v cestine? reagovat zde
-
(08.07.2007 22:58:47, Hanina) Ahojky, takze moje osobni zkusenost a nazor. Studuji v Plzni a i v tak odlehlem koute republiky jsou Slovaci a Slovenky. Podle me proti nim nema velka vetsina lidi absolutne nic. I kdyz jsou vetsinou na bakalarskych programech, tak se zname a je to v poho. Jinak k tomu odvolani ... Byt na Tvem miste, napisu ho slovensky. Jsi proste Slovenka! Myslim, ze i na te fakulte se na to budou divat lepe. Pokud bys to napsala v cestine, mohli by to brat jako podlezani. Aspon u nas by to tak podle meho nazoru bylo. Tak se mej hezky a preji Ti hodne stesti ve studiu !!! reagovat zde
-
(08.07.2007 23:01:28, Lolaaho) ahoj, ja myslim ze kdyz chces studovat v cesku ze bys to mel napsat v cestine, jestli to umis...nechapu proc by to melo byt podlezani reagovat zde
-
(09.07.2007 08:23:01, Moni) Ahoj, no já bych to taky psala radši v rodným jazyce. Ne že by to v češtině podlézání, ale přijde mi to takový přirozenější. Nejsi Češka, takže proč to psát v češtině. Nevím no, tohle je můj názor. Mej se reagovat zde
-
(09.07.2007 08:46:57, Ingrid) Podle mne to bude lepší v češtině, nic podlézavého na tom není..většina Sloáků umí oba jazyky, na rozdíl od Čechů - já slovensky neumím .... reagovat zde
-