Ahoj, není tu nějaký student UTB? :o)
Jak to mají s ubytováním na koleji prváci, taky si můžou vybrat, kde budou, nebo jsou všichni prváci dáváni automaticky nějak "dohromady" :o)?
Koleje Zlín
03.07.2007 10:51:55, UTB, zhlédnuto: 308x, reakcí celkem: 6Reagovat na příspěvek
-
(03.07.2007 19:39:26, Karin) Ahoj, já jsem skoro studentka Jdu v září do prváku a taky uvažuji o kolejích (když neseženu privát) a podle toho co jsem četla je to tak, že nás prostě dají "automaticky dohromady"...nemůžeš si vybrat absolutně nic...mazec, co? reagovat zde
Email: karinasofiaseznamcz -
(03.07.2007 19:57:35, Klára) V tom případě doufám, že tam jsou koleje v přijatelném stavu . Nemáš tam nějaké známé, kteří ví, kam se většinou šoupou prváci a jak to na té koleji vypadá? Na netu jsem našla jenom obrázky budov zvenku reagovat zde
-
(08.07.2007 16:02:29, bika) ahoj...koleje na UTB nejsou nic moc. v pokoji 3 dvoupatrove postele uprostred jeden stolek a kolem 4 zidle.zachody i sprchy spolecne na patre,takze doporucuju spis privat. je nekdy dokonce levnejsi a je tam casto i internet. reagovat zde
-
(08.07.2007 16:52:59, Renda) to bika:Na jaké je tohle proboha koleji? :o) Takhle určitě nevypadají všechny, ne? reagovat zde
-
(08.07.2007 21:09:09, Hilda) Tak pozor děcka, já jsem se byla podívat na pokoji prváků a říkám vám, že mazec! Jeden pokoj s hezkým vybavením pro dva, vedle druhej pokoj stejnej a jinak společná kuchynka i přijatelná koupelna. Na to, že tam bydlej prváci jsem čuměla.... Fakt hezký, i hodně místa prostě akorát... a to vybavení taky dobrý! Žádný oprejskaný starý škříně..prostě novej nábytek... Jo a prej jsou nový ještě modernější s plouvoucíma podlahama atd... Takže být váma, tak se ničeho nebojim! reagovat zde
-
(14.08.2007 14:57:29, Alena) Ahoj, já jdu v září taky do prváku (FAME, Management a ekonomika) ..
Teda to co píše "bika" mě dost vyděsilo!! - a taky by mě zajímalo na jaké je tohle koleji??