Studium na VŠEM


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 31.08.2020 22:50:55, Vít, zhlédnuto: 291x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekNa VŠEM studuji prvním rokem. Platím si školné klasik (20 tis. ročně) a musím říci, že se dá všechno v pohodě zvládat a s ničím nemám problém. Kantoři jsou vlídní a milý a se vším mile rádi pomohou a navíc jsou to odborníci ve svém oboru. Na studijním oddělení jsou pro vás každý den minimálně na telefonu a na všem se s nimi dá skvěle domluvit. Obecně zvolení VŠEM hodnotím jako dobrý krok pro svoji budoucnoust a jsem rád, že jsem si zvolil tuto školu.

Email: vit.behalgmailcom
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.09.2020 11:47:05, x) Studium v oboru, ve kterém je důležitá i schopnost písemného projevu - a spokojený je i lumen vládnoucí toliko prasopisem. Vůbec nepochybuji o tom, že jsi rád, že jsi si zvolil tuto školu, jenže pokud nejsi syn nebo gigolo na plný úvazek, jsi v loji. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.02.2021 13:19:56, shel44) VŠEM je vysoká škola, ktorá určite upúta predovšetkým najnižším školným. Čo mi ale vyhovuje najviac a popravde som to od školy spočiatku ani neočakávala, je možnosť absolvovať skúšky v priebehu celého roku. Ja ako pracujúca mamina túto možnosť s radosťou využívam. Vyučujúci z praxe, ktorí sa k študentom chovajú s úctou sa tiež už len tak nevidia. Ako ďalšie plus, ktoré môže niektorých študentov z verejných škôl prekvapiť je to, že skúšky sa skladajú na PC formou testu. Vidím v tom veľkú výhodu, pretože sa nestane, aby nejaký profesor niektorého zo študentov uprednostňoval, alebo naopak, vďaka nesympatiám mu hádzal klacky pod nohy. reagovat zde