Zkušenosti na VŠEM- ANEB PROČ JSEM SI VYBRALA TUHLE ŠKOLU

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 11.12.2019 10:11:03, Nicola Kučerová, zhlédnuto: 1305x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, ráda bych se s vámi podělila o své zkušenosti, proč jsem si vybrala studium na VŠEM a jaké studium vlastně je. Jsem tedy zatím v prváku, takže mé zkušenosti, co se týká studia nejsou úplně bohaté, ale už po 3 měsících na této škole se mi líbí. Přednášky jsou velmi kvalitní, nejsou nudné jako například v některých státních školách-nejvíc mě baví předmět komunikace a komunikační dovednosti a politologie. Učí tu spousty kvalitních, vzdělaných, ale hlavně lidských profesorů, který mají zkušenosti s učením na státních školách.. například na VŠE. A proč jsem si vybrala studium na VŠEM? Vybrala jsem si VŠEM, protože mi nabízela nejvhodnější podmínky k tomu, abych mohla skloubit školu a práci-studuji tedy dálkově. Jako největší výhodu jsem viděla v tom, že si můžete vybrat až ze 4 variant školného, takže si podmínky studia vybíráte už při rozhodování, zda na tuto školu nakonec jít. A vybíráte si podmínky sami! Což je super, protože už předem víte, do čeho jdete. Já mám studium Klasik-to nejlevnější… protože mi přijde zbytečné dávat za studium více než musím a naopak mi tohle přijde jako nejlepší varianta, protože v této variantě studia máte podmínky takové, že musíte mít 90% docházku a mě to aspoň „donutí“ do školy opravdu chodit a poctivě se připravovat. Trošku mi vadí, že každá úroveň studia má jinou kartičku.. šedou, zlatou atd., takže při přihlašování a odhlašování docházky, hned vidíte, kdo má jakou cenovou úrovni, což si myslím, že by být nemělo. Co se týká studijních materiálů, VŠEM má na to udělaný velmi propracovaný systém, kde seženete všechny poznámky, prezentace a materiály ke zkouškám, což je za mě asi největší výhoda. Takže pokud už máte nějaký ten rok od maturity a škola