Pak nemají být sestry pokládány za méněcenné..

Kategorie: Vysoká škola zdravotnická, o.p.s.


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 17.03.2019 15:36:47, Radaskuffru, zhlédnuto: 425x, reakcí celkem: 0Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekRád bych se s vámi podělil o svoji naprosto otřesnou zkušenost s touto "vysokou" školou. Ne, nestudoval jsem ji. Mám vzdělání napůl technické a napůl zdravotnické, pohybuji se v akademickém prostředí a občas se dostanu i do sféry byrokracie kolem zdravotnické dokumentace. S touto anamnézou se na mě obrátila známá, která na této "vysoké" škole dokončuje bakalářské studium. Práci zhruba sepsala, ale protože je techniky až děsivě negramotná, nedokázala vlastními silami splnit formální požadavky na závěrečnou práci. Veden tím, že jsem bakalářskou, magisterskou i doktorskou práci psal na různých fakultách, a tím, že nejsem nováček ani ve vedení závěrečných prací, jsem slíbil, že to nebude problém. Dodaný text nasypu do LaTeXu, trochu upravím styl podle přesných požadavků a za pár hodin bude vše v pořádku. To jsem si ale lidově řečeno naběhl na vidle. Dámy, tedy přinejmenším paní "doktorka" I.J., předvedly, že skutečná tupost nesídlí na úřadech, ale na rádobyvysokých školách. Po celé řadě připomínek odkazujících se (fun fact, formálně i věcně nesprávně) na normu ČSN ISO 2145 (01 0184) jsem pochopil, že paní "doktorka" nejspíš tuto normu vůbec nezná a že normě bude učiněno zadost jen tím, když bude práce vypadat tak, jako kdyby byla defaultně formátována v editoru MS Word. Některé další požadavky pokládám za zločiny proti estetice, např. požadavek "zákaz zalamování slov + formátování do bloku". Mimořádně vtipné je to, že o požadavcích na zpracování závěrečné práce dokonce vydali skripta. Skripta, ve kterých nedokázali ani zařídit číslování stránek.