Ahoj, hlásím se na VŠE na fakultu mezinárodních vztahů, obor mezinárodní obchod a rád bych se zeptal jestli pro mě studium nebude náročné pokud studuju veřejnou správu a nejsem z obchodní akademie ani z gymplu. Baví mě totiž jazyky a rád bych tam šel z tohoto důvodu
Email: sterakdery1gmailcom
Fakulta mezinárodních vztahů
08.02.2019 19:26:28, David, zhlédnuto: 1145x, reakcí celkem: 1Reagovat na příspěvek
-
(11.02.2019 12:46:31, Katka) čau, jako dost těžký. a to jsem chodila na gympl. Přišli mi tam ty lidi takoví zlostní, zamračení, přechytřelí trapáčci. ale zur sache: Fakt dost náročný, klepala jsem se strachy, blila 4x denně, stres, stala se ze macaté holky krev a mlíko hubená vychrtlá kostra bez koz a s vypelichanejma vlasama. Furt něco mluvili a mě v hlavě jen hučelo a ničemu jsem nerozuměla. Nespala jsem, nejedla jsem, plakala jsem....možná jsem ***á, možná ne. Každopádně je dobře, že jsem pryč. Pomalu se z toho dostávám. Dělám jako pomocnice na golfovém hřišti, jsem v klidu, na čerstvém vzduchu, na slunci, v přírodě, žádné stresy, pohoda, šéf je hodnej a velmi sympatickej, sem tam mi to udělá, umí to dobře je to VELKEJ chlap tam. Jemu se to líbí, mě taky, peníze ujdou... reagovat zde
Podobné příspěvky:
- Fakulta mezinárodních vztahů - VŠE = Dobrá volba? - Vysoká škola ekonomická v Praze
- Fakulta mezinárodních vztahů - VŠE = Dobrá volba?, FMV×FPH - Výběr vysoké školy
- VŠE Fakulta mezinárodních vztahů - Výběr vysoké školy
- VŠE - fakulta mezinárodních vztahů - Informace o studiu
- VŠE-Fakulta mezinárodních vztahů - Výběr vysoké školy
- Studium mezinárodních vztahů - Výběr vysoké školy
- VŠE fakulta mezinárodních vztahů - přijímačky - Informace o studiu
- Fakulta mezinárodních vztahů - obor diplomacie - Vysoká škola ekonomická v Praze
- VŠ veřejné správy a mezinárodních vztahů - Ostatní
- VSE-fakulta mezinárodních vztahů - Ostatní
Administrace příspěvku