FIS VŠE - Matematické metody nebo Statistické metody nebo Statistika a ekonometrie?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 18.11.2018 21:18:01, Nikola, zhlédnuto: 1269x, reakcí celkem: 1Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj všichni, jsem Nikola a mám takový problém, se kterým nevím, jak řešit.
(Nejdřív chci říct, že jsem cizinka, takže moje čeština není až tak dobrá. Doufám, že mi dobře rozumíte a omlouvám se za vzniklé potíže při čtení).

Studuji ted\' na FIT ČVUT a jsem si rozhodla, že přestoupím na FIS VŠE, protože informatika mi nebaví a programování dělá mi velký problém. Moje první volba je obor Multimédia v ekom.praxi, ale berou jen 60 lidí, takže radši mít 2.plán, a to je bud\' Matematické metody, Statistické metody nebo Statistika a ekonometrie.

Nemám přehledy o výše uvedené obory, prostudovala jsem jejich studijní plány a jsou docela podobné. Proto chci se zeptat, který obor je nejtěžší? Ikdyž na stránkách mají napsaný, že pokud nevím, co studovat, tak mám vybrat Statistiku a ekonomii (je to mix mezi statistickou a matematickou), ale zase se bojím, že nezvládnu oboje najednou. Matika mi docela jde, chodila jsem na gymplu, takže jsem neměla ekonomické předměty, ale přepokládám, že jsou ve všech obory stejné. Chci ten obor, který má nejméně teorii a nejvíc praxe, zároveň dá se absolvovat a nemusela bych každý den sedět od rána do večera i ve víkendu (nejsem líná, ale FIT je pro mě moc tězký T.T neměla jsem ani čas jet domů). A pokud někdo sem chodí, tak chtěla bych vědět taky, jestli má špatná čeština bude dělat problém (ne mi, ale vyučující).

Děkuji Vám za odpověd\'.




Email: nikpanseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.10.2020 18:54:06, Jan Novák) Ahoj lidi,