VŠCHT Praha x VFU Brno


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 14.11.2018 20:13:54, Juráš, zhlédnuto: 689x, reakcí celkem: 7Reagovat na příspěvek
Ahoj všichni!
Výběr mé VŠ se blíží a potřeboval bych pomoct s výběrem. Odmalička jsem chtěl pracovat ve výzkumu a chemie mě vždycky bavila. Zaujaly mě proto 2 vysoké školy - Vysoká škola chemicko-technologická v Praze a Veterinární a farmaceutická univerzita Brno (FF). VŠCHT se mi však zalíbila víc (i přes její obtížnost). Momentálně studuji na gymnáziu (s výborným prospěchem). Matika mi celkem jde, a když to nejde, nemám problém se to doučit. S fyzikou to je horší, protože jsme v učivu celkem pozadu. Chemie, i přes to, že mi jde, je však v tomhle nejhorší - máme na ní nejhorší učitelku na škole a většinu učiva musím dohánět sám. Měl bych s tímhle na VŠCHT velký problém, nebo se tam základy aspoň částečně opakují?

Další věc, co by mě zajímala, je uplatnění. Konkrétně mluvím o Syntéze a výrobě léčiv nebo Biochemii a biotechnologii na VŠCHT a o Farmacii na VFU. Kdybych se chtěl zaměřit na výzkum, kde to bude lepší?

Předem děkuji za reakce.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.11.2018 10:03:39, x) V zaměření na výzkum (aplikovaný) bude lepší VŠCHT, dokonce výrazně lepší. FaF VFU je primárně zaměřená na přípravu lékárníků, nikoliv na výzkum, ze dvou FaF v ČR je ta v Brně pokládána za slabší.