VŠE FFÚ - magisterské obory


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 03.07.2018 17:05:52, Nightixx, zhlédnuto: 860x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,
studuji na bakaláři na FFÚ obor Finance a jak jsem tak brouzdal po stránkách školy, narazil jsem na obory magisterské a všiml jsem si, že oproti bakaláři dva obory přibyly, Finanční Inženýrství a Finance a Oceňování podniku.
Vzhledem k tomu, že jsem tak od ostatních studentů slyšel, že samotný Finance jsou na magistru absolutní hell a navíc mi povinné předměty z studijního plánu přijdou takové hodně teoretické, že se tam bude muset učit spíše hodně věcí zpaměti, než chápat nějaké postupy. V tomhle se mi zalíbil právě obor Finanční Inženýrství, kde mi přišly předměty více orientované na počítání, modelovaní apod. Matika mi jde a zatím mně na bakaláři mnohem víc bavily předměty jako Statistika, Finance podniku než třeba Právo, Management nebo DEM.
Tak by mě zajímalo, zda s základem z Bc. na Financích lze v pohodě na Finančních inženýrství postoupit a také, jak to vlastně na těchto dvou oborech je s náročností a popřípadě s uplatněním.
Předem díky :)
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.07.2018 12:11:35, Ujo) Ahoj,
    Dovolím si reagovat z pohledu absolventa statistiky s vedlejšku FG (a nějakým dalším vzděláním a +- základním rozhledem v oboru). Prošel jsem většinu předmětů hlavní specializace FG (když se dívám na plán, tak jsem neměl asi jen monetární MakroAnál). Oceňování podniku komentovat nebudu, nic o tom nevím.