Ahoj,
rozhoduju se mezi 3 školami - VUT (podnikatelka), ČZU (pef) a MENDELU (pef). Zajímalo by mě, jestli je pravda, co se říká o VUT (titul zadarmo) a MENDELU (většina studentů po prvním ročníku odchází, protože nezvládají). Já jsem zvyklá se učit, ale obávám se hlavně matiky právě na Mendelce (i ČZU), aby mě nevylili právě z ní a řešit potom nějaké přestupy nechci. Zároveň, ale nechci, aby se na mě každý zavrhl po tom, co by zjistil, že studuju podnikatelku na VUT. (ano, i to jsem slyšela ).
Díky za reakce
Email: a.zichovaemailcz
MENDELU x VUT x ČZU ekonomické obory
24.05.2017 15:16:21, terch32, zhlédnuto: 655x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
-
(13.06.2017 22:53:13, Naďa) Taky bych ti doporučila VŠE, ani na té není ta matika těžká - a to porovnávám kromě sebe i s lidmi, o kterých vím, že jim matika moc nejde a dali ji.
reagovat zde -
(24.05.2017 18:16:58, huhuhu) A proč nejdeš na normální ekonomku, čili např. VŠE, pokud jsi zvyklá se učit? Pokud se rozhoduješ i mezi Prahou a Brnem (jak je vidět), tak proč z Prahy bereš zrovna PEFKu, což je nic moc...
To že by ze zemědělek ( Mendelka, PEF ČZU) vyhazovali zrovna z matiky? Vždyť je tam na tak nízké úrovni, že už být níže snad ani nemůže reagovat zde
Podobné příspěvky:
- VŠE vs MENDELU - Výběr vysoké školy
- ESF MUNI vs. PEF MENDELU (Finance) - Výběr vysoké školy
- VŠE vs MENDELU - Vysoká škola ekonomická v Praze
- Nábytek na MENDELU-percentil - Mendelova univerzita v Brně
- PEF MENDELU vs VUT FP (finance) - Výběr vysoké školy
- ESF MUNI nebo PEF MENDELU? - Výběr vysoké školy
- Obory začínající letním semestrem - Výběr vysoké školy
- MUNI vs. MENDELU - Výběr vysoké školy
- PEF Mendelu vs PF VUT vs ESF Muni - Brno - Výběr vysoké školy
- VŠE FFÚ - magisterské obory - Vysoká škola ekonomická v Praze
Administrace příspěvku
Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.