Rozhodla jsem se, že sem napíšu mé zkušenosti se VŠEM. S touhle školou jsem spokojená a mám ji ráda. Samozřejmě pár věcí, které mi zcela nevyhovují se najde (třeba to cestování - jsem až z Černého mostu a doprava nic moc, hlavně ty spoje - ale na druhou stranu pro ty co řídí a mají auto, tak je to super - parkovacích míst je více než dost).
Když si dám vše dohromady, tak jsem jako student fakt spokojená a na tuhle školu bych šla znovu. Pracuji na pozici, která je velmi časově náročná a tak jsem ráda, že i díky VŠEM stíhám a mohu dělat kariéru. Díky za to, protože praxe je potřeba!
Za mě VŠEM ano!
26.06.2016 23:11:49, Kamila, zhlédnuto: 951x, reakcí celkem: 8Reagovat na příspěvek
-
(01.07.2016 22:40:37, Kamila) Ty jsi fakt paranoidní. Nevidím jediný důvod, proč bych měla být PR agentura. Já jsem normální studentka, co je se školou spokojená a chce předat svůj názor dál. reagovat zde
-
(29.06.2016 09:55:41, ****) Ahoj Honzo,
já jsem Michal, ale můžeš mi říkat Míša.
Co si představit pod zastaralými postupy? Jak se to projevuje a na jakých pracovištích? reagovat zde -
(29.06.2016 08:26:09, x) To není medvědí služba, to je na jejich PR oddělení výjimečně racionální úvaha. Oni dobře vědí, že nemají potenciál oslovit ani průměrné maturanty a musí cílit na ty podprůměrné reagovat zde
-
(28.06.2016 19:13:11, Radek) To si neuvědomujete, že děláte VŠEM medvědí službu? Vždyť na takovou propagaci se chytnou tak možná děcka z učňáků. reagovat zde
-
(28.06.2016 11:19:47, x) Jistě. Jak píše kolega ****, období křečovitého marketingu cíleného na ty, kterým zkostnatělý vzdělávací systém vyžadující u přijímacích zkoušek takové překonané věci jako třeba trojčlenku, procenta nebo schopnost sestavit gramaticky i věcně správnou větu v angličtině neumožnil studium na veřejných vysokých školách, začíná. reagovat zde
Podobné příspěvky:
- VŠEM versus VŠE - Ostatní
- Druhým rokem na VŠEM - Vysoká škola ekonomie a managementu, a.s.
- Hodnocení Ing. studia na VŠEM - Výběr vysoké školy