IT / Management ICT na Unicorn College


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 18.03.2015 18:08:12, Simon, zhlédnuto: 7149x, reakcí celkem: 63Reagovat na příspěvek
Zdravím všetkých. Som programátor začiatočník a rád by som sa opýtal niekoho, kto študoval (alebo pozná osobu, čo študovala/študuje) na Unicorn College zameranie ICT Management alebo Informačné technológie. Mám záujem o štúdium na tejto škole, teda by som chcel vedieť ako prebiehalo príjmacie konanie (niečo sa dá dočítať na ich stránkach, ale chcel by som nejaké skúsenosti prečítať), ako ste školu a vyučujúcich vnímali, čo je škola skutočne schopná poskytnúť. Chcem sa venovat programovaniu (zase nepotrebujem byť nejaká bedňa s nadrtenými vedomosťami), ale zase ma láka aj manažment, teda či je citeľný rozdiel čo sa týka výučby programovania (ako celku) na Informačných Technológiách a ICT Manažmente. Ďakujem vopred za odpovede.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.03.2015 08:03:50, Inkvizitor) Managemet je naprosto o něčem jiném než o tom, že máš diplom z pochybného oboru na pochybné škole, na kterém je napsáno, že jsi manager. Výhledově se tvému "vzdělání" většina potenciálních zaměstnavatelů vysměje; zatím je poptávka po IT odborních taková, že s trochou snahy sežene práci pomalu i lumen, co umí sotva zapnout počítač a v Javě podle příručky napíše piškvorky pro dva hráče, ale to se může změnit...

    Pokud už chceš spíše srandaIT vzdělání okořeněné nějakými ekonomickými základy, tak jdi spíš na PEF ČZU. Ne že by to byla nějaká sláva, ale alespoň nebudeš platit školné a neskončíš s cejchem retarda, který si musel koupit diplom.