(02.05.2015 12:55:46, Pilulka)
Asi se Vám do toho vložím. Prof. Tomšíka znám, měl jsem ho na ekonomickou analýzu a prognózu. Kdyby učil stejný obsah, stejně rychle, ve stejné hloubce i na Newton College, tak z toho ti studenti nemohou nic mít. Jeho výklad vyžadoval hluboké znalosti monetární ekonomie, časových řad a kvantitativních metod. Nedokážu si tak představit, co by asi tak jeho výklad mohl dát studentům Newton College, kteří hluboké znalosti z těchto kurzů nemají a mít nemohou, a to vzhledem k náplni jejich studia (manažerským oborům). Bez předchozích hlubších znalostí monetární ekonomie, kterou napsal s prof. Mandelem (který byl poradce v ČNB) a který je dle mého mnohem kvalitnější učitel, studentům nemá co předat, maximálně tak základy, které si studenti mohou přečíst v zeleném, modrém a červeném Holmanovi - pochybuji, že je ale kdy viděli, vzhledem k tučnosti těchto knih.
Pokud někdo touží po jménech, tak ať jde na VŠE, kde učí většina členů bankovní rady ČNB, včetně Singera, lidé z ministerstev, ale i vysoce postavení bankéři v korporátní sféře či byznysmeni.
To, že třeba na FFU není dálkové studium, to je jen z toho důvodu, že je zde studium pojímáno primárně jako práce na hlavní pracovní poměr.
Tedy jinými slovy řečeno: při zavedení dálkového, kombinovaného studia by měli akademici (oprávněný) strach z toho, že by ruku v ruce s tímto krokem musela jednoznačně klesnout i následná kvalita absolventů, respektive celková úroveň studia.
reagovat zde